Rabu, 23 Disember 2009

DIM SUM YG MALATOPS!

lunch smlm aku n the gang serbu Quality Hotel KL nak mkn dim sum...mmg sedap2 dim sum kat hotel nih..peberet aku..bukannyer mahal mana pun...mkn sampai pitam dim sum kat situ baru RM25nett seorg...oklah kan...aku soker dim sum nih, lagi2 kalau ada org offer nak belanja..lagilah heaven kan? kahhhhh....
puas hati kami dok situ 2jam setengah melantak segala keturunan dim sum yg ada...ditambah plak dgn food2 yg lain...very the climax...mkn sampai muntah pun xpe..xde sapa nak marah...hancur malatops diet aku...tp dim sum tu kan kukus...ceh, ayat penyedap ati...



org yg x sabar nak melantak dim sum


inilah jejaka yg baek hati nak belanja kitaorg


cembong2 pipi korang yer mkn dim sum



our first round



sila panjang2kan tgn yer



sayu ati aku tgk budak yg tuah chinese tea nih...muka cam ada masalah jer



yg ni ntah bape kali round



mkn sampai muntah



pastu balik2 je opis, terus ada kwn aku bawak anak dia..haruslah aku culik anak dia...very chomelllll...bolat mata itam mu la baby oooiiiii


notti face yg chomel!

9 ulasan:

A.I berkata...

MALAMPAU la kowang!!! aku pon peminat dim sum gak. sodapnye wei. kau ni bila lak nk banje aku makan ni? aku setia menanti (^_^)

wei, chumel gilak itu budak. penoh mata itam dia. tak yah susah2 pakai kontek len big eyes!

nome berkata...

k.ai: ko doakan2lah aku jd saudagar minyak...leh aku banja ko ari2...x sangka ek ko pun minat dim sum...aku rasa pewot ko spesis aku la...mmg jenis bedal sumer...tp aku jeles ar ko menten slim river..aku je sorang yg kembang semerbak...huwaaaaa....

AieZa berkata...

oittt itu budak org rupanya.. ingatkan patunggggg... sangatttt chomelllll...

dimsum dh lama xmknnn... uwaaaa sapa mau belanjaaaaa... lama xmkn hotel.. kuikuikui kemaruk mkn buffet aku nih.. xpe2.. aku ade buffet KFC xlama lg..

nome berkata...

aiza: chumel giler kan? aku pun kagum tol tgk dak comel nih...kalah anak patung...especially mata dia tuh

ko ada buffet kfc? camne aku x tau nih? ekeke...ayat cover line

fazilzura berkata...

be , harus aku tgk gambo dak tu lelama.. kang anak aku comellll cmtuh ..

xpenah makan dim sum.. surex sesuai dgn tekak ku

Jue @ atanayuiman berkata...

Ya Allah comelnya budak tue.. macam anak patung laa....
** dim sum tue apo kak..? tak pernah try nie...

to kak zura >> preggy ker kak oi...?? senyap2 ajerr... hehe

shah-ila-ain berkata...

mie...walau aku tak pernah mkn mendealah tuhh..tp aku nengok mcm sedap jerr...

* betullah baby tuhh comelll..aku pandang pun sampai 2x..mate dia sgt menawan..

nome berkata...

zura: bunyi cam ada 'isi' jerk? ekeke...kantoi ngan aku la plak...kahhhhhhhh...roger aku kalau ada gud news...i loikeeee

dim sum ni sgt sodap la beb...dia masak pun kukus jerk...very healthy...jom torai!

jue: dim sum ni makanan org cina...tp skrg ni org melayu pun mkn gak..foods jenis kukus...halal dan sedap...tp awas..ada dim sum yg x halal gak...kena careful!

mel: mmg sgt sedap mel..lebih2 lg kalau dim sum quality hotel nih..stim je mata kalau mkn...sgt terangkat..

comel kan dak tu, aku pun soker! ala2 anak patung

Mrs. Simplicity berkata...

eh murah la rm25 then makan dim sum sampai muntah. aku jarang makan. tgk ko makan ni cam teringin. best la korang banyak tmpt nak pegi, mcm kitorg ni agak limited.

oi2, comel nye baby yg ko dukung tuh. mata bulat!