Selasa, 28 Disember 2010

Wiken Lepas

minggu lepas kami pasrah setelah kami menerima khabar menyedihkan bahawa makcik en somi meninggal akibat kanser tulang...arwah meninggal dlm keadaan cukup2 senang di Hospital Kuala Lumpur pada Hari JUMAAT (hari yg sgt indah dalam Islam)...arwah meninggalkan suami dan 4 org anak...2 perempuan dan 2 lelaki (kembar)..

arwah seorg yg sgt baik dan berbudi bahasa...sepanjang aku mengenali arwah, tak penah sekali pun aku dengar keburukan ttg arwah...aku rasa senang bile dpt berjumpa dgn dia...arwah mmg seorg isteri dan ibu yg baik...alhamdulillah arwah selamat disemadikan di tanah perkuburan Ampang ari sabtu lepas

Al-Fatihah untuk arwah

nota sipi: blog aku akan berehat seketika dan akan kembali aktif semula tahun depan (next week)...aku nak berhoye2 time cuti nih....adakah aku ke timur? ke barat? atau ke laut? kahhhhhhhh...tunggu for the next entry..akan aku citerkan kemanakah kami sefamily...jeng3x (bajet best jer walhal ke sinun jer) ekeke

aleesya teruja nak pakai ketayap ayahnya...

budak baru bangun tdo

kami dlm perjalanan ke kenduri arwah di kampung baru


selingan...petang ahad lepas..aku angkut leesya main beskal kat padang menan..makin laju si leesya ni mengayuh beskal...siap berdiri2 bagai...haih...


soker tol bile ajak kuar main..bukan main laju dia mengayuh


my precious

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

tertarik aku part leesya kayuh basikal tu sebab nia belum reti lg. good job leesya! takziah utk keluarga arwah. setiap yg hidup pasti akan mati. kita kena redha kan pemergiannya. al-fatihah...

me, bercuti? jgn lupa bagi full report kat sini nanti ye :D

peah @ peps berkata...

Innalillah...nome..selamat bercuti!

New Topic: "Coupling" Trend

suhida berkata...

slmt bercuti nome. :)

nome berkata...

alya: aku pun x tau mana ntah si leesya ni belajar kayuh beskal...tau2 je balik dari keje, dia sibuk mengayuh beskal beround2 dlm umah...bibik ajar kot...kahhhhh...

al-fatihah utk keluarga makcik faizal...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin

sonok tol aku dpt coti panjang camni...haruslah langkah panjang sket dari biasa...insyAllah aku hapdet full report

nome berkata...

peps: thanks fren! selamat berholiday this weekend with your family ya

nome berkata...

suhida: sue, selamat bercoti to you too!

Tanpa Nama berkata...

mie,
gmbr pakai tudung mcm datin wannabe dah

nome berkata...

izzati: kahhhh..datin la pulok...cecewahhh...thanks beb