Khamis, 16 Disember 2010

RYN DAPAT BABY GIRL

Dengan ini diumumkan satu perkabaran gumbira yg diterima olehku pada pukul 4.30am...aku bagi pihak Ryn mama kepada Adam Rifqi ingin berkongsi cerita gembira ini kepada semua bloggers dan forum m.com yg mengenali beliau...bahawa beliau kini sudah dikurniakan seorang anak perempuan comel dan gebus bernama Aisyh' Khadeeja pada pukul 4.30 pagi dengan berat baby 2.81kg....kini beliau dan bb girl dlm keadaan sehat walafiat...oh loper..beliau lahirkan bb girlnya secara normal...senang tol ryn banak yer...masuk kejap terus teran...alhamdulillah syukur...mmg senang...aku tumpang gembira dengar berita ini...

yg bestnya..bb Aisyh' ni lahir 3 hari sebelum ulangtahun abg adam ke-3 ari sabtu nih...pandai tol korang plan yer...senang celebrate sekali...anniversary pun jatuh bulan dec...pakej la! mmg syok!!!!

dulu bertiga...now sudah berempat...syabas ryn!


will visit you ryn...tak sabar nak tgk bb Aisyh'...selamat berpantang yer!!!

12 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

wahhhhhhh
dah dapat sepasang
bestnya...
tahniah buat ryn
sampaikan salam aku klu ko menjenguk ryn eh
:)

nome berkata...

tinie: rezeki rezeki...dpt sepasang...syok tol! insyAllah kalau aku melawat ryn nnt, aku sampaikan salam ko...

hope ko pun dpt sepasang sok...x lama je tu tinie...semoga semuanya selamat dan dipermudahkan utk ko nnt...amin

Jue @ atanayuiman berkata...

owwh.. dah selamat bersalin ryn ekk.. well, tahniah yeaa.. alhamdulillah semuanya selamat.... Sonok adam dapat adik gegirl... :-)

Nnt kimsalam ngn ryn yea.. congrats untuk dia dan asben serta adam..

mamashasha berkata...

tq for ur update me...tahniah tuk ryn...bestnye dpt sepasang...most welcome to ryn junior...aishy' khadeeja sedap nama nye....mudah ryn bersalin kan...rezeki dia...to ryn selamat berpantang...nnt kakak shasha dtg visit bb aishy' ye....me ada gambar tak?

A.I berkata...

Tahniah Ryn & somi (^_^)

sronoknya dpt anak sepasang..

nome berkata...

jue: ryn dah selamat bersalin kul 4.30 pg td...bersalin normal...rezeki dia dpt anak sepasang...adam lagilah sonok...now dah jd abg long..

insyAllah kalau akak melawat dia nnt, akak sampaikan salam jue kat dia sefamily...

nome berkata...

bed: suka tol ryn dpt anak gegel kali nih...so adil la..adam geng papa...aishy geng mama...sorang satu dpt rasa satu geng...ekeke...

so far aku lom dpt gambo lg drpd ryn bed...mgkn ptg2 nnt kot..nnt aku cuba dptkan dari yus2...

nome berkata...

k.ai: kak, ryn ckp thanks..ekeke...

mmg sonok dpt anak sepasang...rezeki derang sefamily..

AieZa berkata...

tahniah ryn.. debaran mu hilang sudah.. alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar.. both mama n daughter sihat..

take care ya ryn.. selamat berjaga malam n selamat berpantang..


p/s: eh mcm la blog nih ryn punye.. kahhhhhhhhhh.. nnt ko smpaikan la ye mie..

Mrs. Simplicity berkata...

aisy' khadeeja. sangat suka nama itu. tu la dia, tup2 dah dapat berita, dia dah deliver eh. rasa dia aktif lg fb smlm. aku assume dia masih bekerja la. tak saba nak tgk baby aisy'. congrats to ryn and family!!!

nome berkata...

aieza: kahhhhhhhh...aku pun hengat aku masuk blog ryn...sbb cara ko wish tu cam kat blog ryn...tp xpe, nnt akan ku sampaikan kepada beliau...ekeke...

aiza...soon your turn plak...good luck k!

nome berkata...

alya: tu la psl, aku pun rasa dia aktif bekerja smlm...tup2 dah bersalin dah...tp alhamdulillah rezeki dia bersalin senang sgt...syukur...