Jumaat, 10 Disember 2010

Moh Makan2

Hari Rabu

boss aku Mr Wong bayar nazar, sbb projek kami berjaya dgn cemerlang dlm ABS audit..selama 5bulan kami bekerja keras, akhirnya dpt pengiktirafan and of course aku dpt token...kan boss kan??? thanks a lot boss!!! boss aku bg kaching$$$ suh arrange kan makan2 kat opis...then aku decide amik kwn aku (budak opis ni jugak...tp lelaki ye) sbb dia masak sedap giler...ada bihun goreng, mee goreng, popia basah, roti jala and kuah kari ayam, buah tembikai, karipap, kueh seri muka dan mcm2 lagi la...wat jamuan mkn2 sempoi kul 4ptg (tea break)...alang2 dah buat mkn2 tuk kejayaan kami...boss plan wat surprise birthday party for our Superintendent project...alhamdulilah segalanya suksess!!!

aku and bff lubna


derang yg sempoi...semuanya lapo time ni sbb ujan turun dgn lebatnya...


boss aku Mr Wong..yg bermisai tu yer...sgt la baek hati


sile fokus pada org baju biru sbb dia punye birthday...tp si Haris tu gak yg soker interframe...ya ampun...kat mana2 ada je muka dia...sbb dia nak tumpang glam kat blog aku nih...


kek yg ku rembat di Secret Recipe....berperasaan Pecan Butterscotch..wallah!!! x sampai 15 minit...kek ni abis licin...mmg sedap dan nikmat bile memakannya...x caya? jgn caya terus...aku x paksa...kahhhhhhhhh

birthday boys yg together-gether sambut birthday


Hari Khamis (semalam)

our vendor ZMEC dtg opis utk attend meeting semalam..then lunch derang ajak aku and frens kuar mkn...mula2 ajak ke Impiana Hotel...but aku decide mkn je la kat saisaki..next time baru mkn kat hotel...sbb next week ada quarterly dinner kat Traders Hotel...maka adalah baiknya...kalau mgu ni jgn mkn kat hotel..bahyo!!!

Saisaki @ UOA building..sekangkang semut je dari opis aku


vendor ZMEC...yg pakai baju biru ujung dan baju ijo yg tengah2 tuh...


of kos la Solmon...My most favourite dish...sepinggan mkn terus terdodok kenyang...blurrrpppp!!!

yg ni peberet dessert aku...


mushroom soup mmg sedap giler kat saisaki...x caya? aku x paksa

Fariz jahaya yg sibuk mkn makanan peberet dia Cha Soba...bertapak2 dia mkn mee jepun nih...sedap dan nikmat katanya....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

takde pon gmbr aku?

nome berkata...

izzati: huwaaaaaaaa...later2 aku boh gambo ko berkoyan2 yer...ya ampun!!!

peah @ peps berkata...

alamak..ni yg tak tahan ni!!!!!

New Entry: Tempat Makan Best Kat JB
New Entry: UTM, Skudai
New Entry: Thistle, JB, Part 1
New Entry: Thistle, JB, Part 2

nome berkata...

halamak!! wajib kena pegi nih....ekeke...