Rabu, 8 Disember 2010

Aktiviti Di Hari Ahad Lepas

kemanakah kami bertiga berhoye2 di ujung minggu lepas? jeng3x...jawapannya

V

V

V

V

V

Jawapannya...aku sefamily ke Cineleisure The Curve tgk citer Rapunzel...filem animasi kanak2 ni is highly recommended! best! superb! menarek tertarek ko mmg malatops!

aku soker! laki aku soker! anak aku of kos la sgt2 soker! tak boring...jalan citer menarek! kuda Max tu lawak nak mampos! mmg dari mula sampai abis kami enjoy...

kami amik wayang kul 3.30ptg...maka sblm wayang start, kami singgah mkn kat celah2 the curve...then jalan2 ke ikano dan sewaktu dengannya...sempena hari natal yg bakal menjelang, maka suasana di sopping complex meriah dgn pokok2 krismas...leesya plak sgt teruja nampak belon sana sini...maka dgn gigihnya en somi dptkan belon selai dua utk leesya...sambil jalan sambil window shopping...keh keh keh...

aku dan leesya dlm keta on da way to The Curve


sementara en somi beli ticket wayang..leesya gi ronda2 kat sinun...aku yg geram dgn rambut leesya yg mengerbang...maka aku sambar sesuatu utk rambut beliau...next pic yer...


inilah dia cekak rambut...ada jual kat tgh2 laluan antara The Curve tuh..10 hengget jerk..aku soker cekak nih sbb simple dan comel


setiap kali lalu kat tmpt air pancut, wajib benti..sbb leesya sgt2 soker air...lg2 kalau terpancut2 camtu...

punyelah payah nak pandang camera..sbb mata asik melirik ke air pancut

now baru nak pandang camera

ada persembahan yg berlangsung kat The Curve sempena Hari Natal

mata leesya yg sibuk pandang belon2 kat situ



ibu dan anak...payah tol nak amik gambo leesya skrg...mata pejam la, mata pandang ke lain la...haih

see! geramnya...

us!

now wayang dah hampir start...maka teruslah kami berdesup ke panggung


room no 5 for Rapunzel movie

kami bertiga di dalam wayang...alhamdulillah ni kali kedua percubaan kami bawak leesya tgk movie...dan kedua2nya ok...leesya behave dan sempoi dalam wayang...haruslah upah susu dan pop corn kat dlm tuh...insyAllah dia akan layan movie dengan tenang....ekeke...

movie dah habis...so moh kita balik yer...

motip aku letak gambo2 tupperware nih sbb ada Warehouse Sale utk brg2 tupperware dekat dgn umah aku...sile percaya yer..aku berhabis utk semua brg2 tu dgn hanya 30 hengget...giler murah! Warehouse tu start dari 3hb hingga 5hb Dec 2010..

7 ulasan:

Alyn Aellynn berkata...

ALA... dah tamat warehse tu. murah giler nome!!!!!!

r|nA @ ja|j|na berkata...

ya ampun, murah gile..kalau rina yg pegi ni mmg abes satu warehouse borong, hehehe..

Alyn Aellynn berkata...

cute giler cekak leesya. ni yg autny alyn nk g beli gak la camnihhh

peah @ peps berkata...

best tak rapunzel..tak berani la nak bawak si kecik tu skang...nome start bawak leesya tgk movie umur bile..

New Entry: Hollywood Mommies

nome berkata...

aellyn: selesai sudah warehouse tuh...aku pun baru je tau last minute...kalau tau awal2, sure aku publish dlm blog..so semua org leh serbu..next time aku inform korang yer...tp mmg best la tupperware2 kat situ...murah seh!

ada mcm2 cekak comel kat situ..semuanya 10 hengget...bukan setakat cekak jer, ada mcm2 aksesori for ladies kat situ...rambang mata aku

nome berkata...

az rina: ya ampun rina...mie x tau pun ada warehouse dekat umah mie tuh...tau2 masa nak kuar ke cineleisure..byk keta tersusun kat tepi kilang tuh...then tanya2 la org kat situ...rupe2nye ari yg mie tanya tu adalah ari last...lenkali mie harus dan wajib alert psl menda2 nih...sbb tupperware tu mmg well known and murah sgt2...berbaloi2 kalau dpt beli

nome berkata...

peps: for me..rapunzel best...from the beginning until the end..mmg x bosan...asik nak gelak jer...jalan citer menarek..lg2 musim cuti sekolah nih, panggung wayang penoh dgn budak2 sekolah...mmg syok...

mie start bawak leesya tgk wayang for the first time masa time raya baru nih..org gi beraya, tp kami gi tgk wayang sbb kg kat kl jer...huhuhu..masa tu umo leesya pun dah 2thn...sbb tu cuba2 beranikan diri bawak leesya tgk wayang...mula2 cuak gak, but alhamdulillah dia behave...