Jumaat, 3 Disember 2010

Dinner with Subway Italian BMT

takziah kepada alyyani sekeluarga....semoga alya sefamily tabah dan sabar mendapat kabar sedih ini...kepada semua kwn2 yg komen pd entry aku sblm ini, alya mengucapkan jutaan terima kasih...semoga roh arwah mak mertua alya dicucuri rahmat...Al-Fatihah

ok entry arini mengenai makanan...x abis2 aku ni yer dgn makan dan makan...keh keh keh....smlm balik keje ujan lebat gilos...asben aku lak coti, so beliau dgn ikhlas hati menjemput aku dari opis naik moto...mmg syok la...basah bersama atas moto...pakai baju ujan pun x lut...syokkk ooo!!! udahlah semalam malam jumaat...kahhhhhh...udah2 citer ni abis takat tu jer...apa yg jadi seterusnya....lu pikirlah sendiri! wakakaka

so disebabkan aku skip lunch smlm...hanya lapik perot mkn sup tom yam ciput...maka aku bisik kat somi mintak singgah Terminal 3 Subang Airport beli Subway...aku pun lom redeem voucher Subway...buy 1 free 1 with 1 drink...giler best! so moh tgk gambo...

sebelum makan wajiblah kita semua membaca doa mkn


aku amik Subway Italian BMT, rotinyer of kos la parmesan oregano 6inch long yer..not foot long...buy 1 free 1, with 1 drink..satu pakej yg nikmat nak mampos!


bajet cam bleh habis je kan roti aku tuh...nnt korang tgklah yer...


ya Allah laki sapa la nih...rakusnyer!!! keh keh keh


bismillah...sedapnya..nyum! nyum!


oohhh nikmatnya tidak terhingga...jemput makan..sile abaikan kecomotan aku sbb pakai helmet moto...so mmg serabai...lg2 rempuh ujan kan...


inilah dinner kami malam tadi...Italian BMT


sudahnya..aku x abis pun roti tuh...so aku pass jer kat en somi suh perabiskan...see my roti belah kanan tuh...aku mkn suku jer...cecewah...yo2 jer...


3-4 kali ngap terus licin...mmg peberet my asben roti subway nih...bg 5 set pun aku rasa dia mampu ngap...ya ampunnnn....


"I want more please..." udah2 moh balik...


selamat ari jumaat semua...aku arini...wearing jaket kulit and jeans...senang nak merempit...


agak kabur sket sbb pakai nokia secondary camera...so mmg kabur...alhamdulillah dah bleh pakai jaket kulit tuh...

12 ulasan:

Ryn berkata...

really u look sooooooo slim!!! thumbs up!

So Shy Lady (SSL) berkata...

yummy!feveret kami skluarga.

ada tulis ntry pasal ni
http://coratcoretsoshylady.blogspot.com

mamashasha berkata...

nome owhhh nome.....sgt selim kamoo ye.....cayalah.....aku kagum sehhhhh..

nome berkata...

ryn: tq..tq..terima kasih sbb byk bg sokongan moral dan +ve support for me...aku sgt2 hargainye beb...sayang kamoo....

nome berkata...

so shy lady: x sangka ek....kita bleh plak buat entry lebey kurang psl subway..ekeke...

nome berkata...

bed: tu blom kategori selim lg bed...byk lagi lelemak yg harus disingkirkan...nway thanks bed di atas sokongan ko yg tak berbelah bagi...sgt2 hargai..semoga impian ko utk sederhana kurus akan menjadi kenyataan..aku akan bg full support to u my fren...take care!

peah @ peps berkata...

terliur la pulak...the most recommended and healthiest sandwich...doctor pun bagi nasihat camtu..terliur..terliur..

New Entry: 1 Utama Christmas Decoration
New Entry: Rania...Evening Click Click

Yu'xan Lee berkata...

Wahhh nome mmg nmpk slim arr, nie yg jelesss nih...zura pon nk start diet balek la, huhuhuh dah lama nak start tp asik tangguh2x jek, tgk nome terus semangat nak start balek, chaiyok chaiyok...

shah-ila-ain berkata...

mcm dahhhhh kurusssssss jerrr weihh hehe..tahniahhh...awk nmpk lawooo..

nome berkata...

peps: ye ke peps? so mmg recommend la yer mkn sandwich subway...moh kita mkn selalu...

nome berkata...

zura: moh kita zura...diet selagi bleh..bukan sekadar utk cantek, tp utk kesehatan...dah penat nak usung badan besar la..nak gak berbadan slim cam zura...mie tgk zura maintain jer..nampak cam anak dara lg...ikhlas nih..

nome berkata...

mel: thanks mel...x kurus mana pun...masih tembun dan ada lelemak disana sini...ekeke..