Sabtu, 4 Disember 2010

Mak & Abah Dtg Jenguk Kami

ari sabtu lepas...aku dan leesya x bape sehat...kami berdua kena demam but no selsema and batuk...jd plan yg mulanya nak gi survey2 umah kat sekitar serdang and balakong tergendala...maka parents aku yg terlalu rindukan aku dan cucunya, sudi dtg melawat kami di umah...thanks mak dan abah...zura syg sgt2 kat mak abah..

x sempat nak beli brg dapo, jd aku laki bini jamu mkn kat luar..senang...lg pulak mak dah lama x mkn satay...jadi kami pun pegi beli satay kat TTDI shah alam...marvelles giler satay2 kat situ...lagi sedap dari Haji Samuri...ikut tekak aku la...depends pada masing2 punye tekak..

ari ahad, aku dgn gigihnya angkut mak dan abah kuar mkn sambil sopping brg2 dapo...mak pun ada gak selit2 beli brg dapo utk umah...tp aku bayarkan sekali...sbg tanda terima kasih sbb dtg jenguk kami...best sgt bile mak dgn abah ada...dpt la kami manja2...malas nak citer panjang...jom tgk gambo


mak datang lewat petang ari sabtu...jadi aku dan suami jamu mak dan abah mkn satay...sonok tgk mak abah makan...aku beli 25 cucuk ayam dan 25 cucuk daging...


our dinner

sementara kami mkn dan layan tv, aku pasangkan cd mickey mouse leesya kat laptop belakang nun...ekeke...


menambah2 mak makan...


ari ahad plak, aku gi giant kota damansara..pas sopping brg2 dapo..singgah tempat menan bg leesya main...then baru gi makan


sonok leesya dera atok dan wan



mak yg dok panggil2 cucunya...tp leesya rilek jer leh main2kan wannya...ya ampun mak



dah puas main..moh kita mkn...perot pun dah lapo...mak mkn char kue teow..abah mkn nasi goreng kampung...aku cuit sket2 sana sini...keh keh keh...


en somi request nak mkn kue tiow kungfu




leesya mkn apa ek? leesya mkn nasi ayam kfc dgn whipped potato

nasi goreng kampung....abah punya


yg ni leesya punya


i love my parents so much!

2 ulasan:

peah @ peps berkata...

bestnyer kan..mak ayah duduk dekat2 area kl ni...huhuu..

New Entry: 1 Utama Christmas Decoration
New Entry: Rania...Evening Click Click

nome berkata...

peps: ya ampun...mie x tau pun parents peps dok jauh...tp apa2pun...mmg sonok bile dok dekat dgn parents...