Isnin, 6 Disember 2010

Birthday & Anniversary

sabtu lepas...aku sefamily ke umah mil di shah alam tuk meraikan majlis pakej...nape aku ckp pakej? sbb sabtu lepas merupakan ulangtahun kelahiran abah mertua yg ke 59, ulangtahun adik ipar aku Farhan yg ke 19 dan ulangtahun perkahwinan mama dan abah mertua yg ke 34thn...senang! pakej event! i loikeeee!!!

kami anak banak bg kerjasama yg tak berbelah bagi utk menjayakan event pakej nih...sonok dpt kumpul2 camni..mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan...bertambah meriah bile event ini diraikan dgn keriuhan cucu2 tersayang...alhamdulillah...

nota sipi: esok maal hijrah...semoga tahun baru ini memberi seribu rahmat dan kebahagiaan kepada kita semua...kepada semua rakan2 blogger dan sesiapa sahaja yg membaca blog aku...aku nak ucapkan terima kasih dan salam maal hijrah kepada semua..sesungguhnya aku sgt2 menghargai anda semua yg sudi membaca blog ini...


aku yg teruja guna mesin takashima yg baru dibeli mak mertuaku...ada 3 jenis mesin yg lain2 fungsi..yg kat atas ni akan membuatkan anda goyang inul...satu lg mesin kayuhan (cam beskal) dan satu lagi mesin lari cam dlm iklan amy mastura pakai helmet tuh...and free shoulder massage...mmg best!!!


antara2 makanan yg ada...ayamas percik 2 ekor (giler mahal dah rege ayamas skrg..satu ekor 22 hengget)

salad melayu...keh keh keh...

yg ni disediakan mil aku...masakan ala2 cina..tahu lembut kicap cair...tp sedap nak mampos!


yg ni pun mil aku masakkan...ikan pekasam terbaek!


yg ni ole2 dari kakak dan abang ipar aku


kek warna warni...meriah tol kaler kek nih....tp rasa tidak menghampakan..kek from shah alam


sushi

mil aku yg segan nak bergambo...


moh kita tiup lilin...papahal niat dan baca doa dulu


aik abah...mengantuk ker? ataupun sangap? keh keh keh


senang wat satu pakej camni...besday sekali dgn anniversary...


cucu2 En Hussin dan Puan Faridah


mereka yg hepi bile dpt berjumpa...


mil aku yg sgt2 rindukan leesya...

sebelum balik..kenalah cium dan peluk2 tok abah dan mak tok yer...

2 ulasan:

peah @ peps berkata...

machine takashima tu...sangat tomel...nome...event nampak sangat meriah...

Money: We have purchased Amanah Hartanah Bumiputera (AHB)

nome berkata...

peps: ha ah...mie pun soker machine kaler pink tuh...cute! alhamdulillah event kecik tu meriah sbb semua ahli keluarga dpt berkumpul...