Khamis, 1 Julai 2010

Terima Kasih Daun Keladi

murah rezeki aku and the gang...bile ada seorg gadis comel bernama Izzati ingin menaja lunch kami smlm...alhamdulillah...semoga ko sentiasa dimurahkan rezeki sampai bile2....amin

kami sepakat pilih Pancake House International di Pavillion sbg destinasi lunch kami...bg aku, makanan kat situ so-so jer....cuma yg membuat tekak ku terangkat adalah pancake nya yg mantop...tp penantian menunggu makanan sgtlah menyeksakan lagi2 kami yg tengah lapo nih, servisnyer mmg lembap....nak dekat 30minit kami menunggu...pekerja yg ada aritu cuma 2 org je...sorang sibuk kat dapo..sorang lagi layan tetamu, jaga cashier, amik menu dan sbgnyer la...

dah puas mkn....aku singgah ke cotton on...rembat selai dua...pastu tetiba aku terjebakkkkkk....kalau korang nak tau apa yg aku terjebak...sile scroll ke bawah yer

inilah tempatnyer

org yg baik hati belanja kami...cik izzati...ko bajet kalau enpon tu tutup mulut ngan hidung ko, org xkan kenal ko sapa ti?...kahhhhhhhhh lawak ar ko


bosan tgu makanan lama sgt, moh tangkap gambo


pancake yg sgt2 sedap


cait! aku amik gambo sendiri pun x leh...izzati candid guna enpon dia


menu kwn aku farra


menu aku


menu kwn aku izzati


inilah brgnyer yg membuatkan aku terjebak...walhal asalnyer aku gi cotton on jer...tp kedai ni betul2 kat dpn cotton on, maka aku singgah...tp bukan setakat singgah...aku terembat selai....satu lagi koleksi beg tgn

7 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

ish ish aku tengok blog ko ni dah banyak pasal makan2 kat luar jer
jiles ai tau!!!

mamashasha berkata...

nome, rezeki kau sgt2 murah...syukur alhamdulillah me...ade je yg nak belanja makan....

shah-ila-ain berkata...

amboiii senangnyerr perottt makan hari2 free...duit save tuhh..mkn mahal2 plak tuhh...jelousnyerrr...wajib kuar dgn aku belanja aku mie..hukhuk...

nome berkata...

tinie: alhamdulillah....rezeki jgn ditolak beb...org nak belanja...harus aku akur...ekeke...

nome berkata...

bed: alhamdulillah bed...rezeki jgn ditolak...musuh jgn dicari...eekekeke

nome berkata...

mel: aku x paksa dia nak belanja pun mel...derang sendiri yg nak belanja..xkan aku nak tolak...rugi beb...ekeke....doakanlah aku kaya yer, leh aku ajak ko kuar

EYANG RESI 313 berkata...

Jika setiap masalah sama dengan matematika,
maka rumusnya adalah “ pasti “
Pastikan waktu yang tersisa hanya untuk mencari yang terbaik..!
Pastikan airmata yang mengalir hanya untuk Bersyukur....!
Pastikan setiap cobaan adalah ujian bagi Iman mu...!
Pastikan setiap kesungguhan adalah kunci menuju gerbang kesuksesan...!
Pastikan dirimu sebagai pribadi yang tangguh...!

Manusia yang hakiki adalah wujud hak, kemandirian dan kodrat dengan sendirinya.
Adanya kehidupan itu karena pribadi ditetapkan oleh pribadi,
ditetapkan oleh kehendak nyata,
hidup tanpa sukma tiada merasakan sakit atau lelah,
suka dukapun musnah berdiri sendiri menurut karsanya,
hidup sesuai kehendakNya.