Jumaat, 2 Julai 2010

Aktiviti aku masa lunch

aku x bertenaga arini...balik kang aku nak pack2 barang, utk pulang ke umah mak aku di semenyih...esok ada family day...jd aku ingin mengambil kesempatan memohon ampun dan maaf kepada wana, mama izz zaharin sbb tak dpt hadir ke majlis besday anak dia esok...aku dah gitau kat dia 2 ari lepas...

arini aku lunch sorang2...ada misi yg perlu dibuat...antaranyer:
  • pegi ke pejabat pos utk membayar segala bil2 astro dan elektrik
  • pegi serbu isetan sbb ada sales menjunam utk pemegang kad member, aku nak beli wallet utk en somi memandang wallet dia skrg ni dah nazak....lama gak dia pakai wallet tuh...dlm 3 thn rasanyer...aku beli brand spt di bawah....aku dah lama minat brand nih...wallet dia simple dan cantek....ada less 30%...
  • pastu singgah watson plak beli pencuci muka, syampu dll

inilah walletnyer jenama BARRY SMITH...kalau xde sales...mmg aku x beli...pandang je la


ini je makanan t'hari aku...sushi campo2 dan buah...sekadar mengalas perot...tp tak kenyang...huhuhu....

4 ulasan:

mamashasha berkata...

huhu bley btahan xtvt lunch kau me.....wahhh sempat ke isetan lagi menyambar wallet tu....

nome berkata...

ekeke...sempat je bed...lg2 kalau ada sales...mmg laju jer...ya ampunnnn...

Mrs. Simplicity berkata...

kadang syok gak bila jalan sorg2 kan? aku kadang suka gak aktivit gitu. wow, mmg cun wallet tuk husband k me. mmg ko ada great taste. berry smith, mmg time sale je la bole beli kan? kalau tak, lalu je la. kalau aku la. hehehe..

nome berkata...

alya: layan gak la jalan sorang2...xdelah buat org lain tertunggu2...senang sket nak sopping lama2..ekekee...

aku pun soker wallet barry smith ni sbb simple and nice...kalau xde sales, mmg aku x beli kot...