Selasa, 13 Julai 2010

Aktiviti Ari Ahad plak

entry smlm citer psl xtvt ari sabtu....entry ni plak citer xtvt ari ahad...

kami x kemana2 pun, gi singgah2 bank pastu gi beli brg dapo sket...then, singgah isi pewot...kali ni, kami pilih mkn kat pizza hut plaza masalam seksyen 9....aku sebat mkn pizza peberet perisa island supreme dan of kos tambah cheezy lava...wajib! en somi plak pilih pizza super supreme...kami pilih set no 4...ada 1 jug air pepsi, dan 4 soup of the day...lapor tahap olimpik...licin kami bedal....kahhhhhhhhhh

best!


sile abaikan muka aku yg lom siap dibina tuh...ekeke...


our foodzzzz...abis licin


utk dessert plak, aku plih ni..ala2 brownies panas dan letak aiskrim on top...kat SR pun ada gak tp versi lain


sekali 4 sup kami rembat...alhamdulillah leesya suka mkn


bukan main sonok leesya..walhal time dia tdo tu spttnyer


bantal busuk pun interprem gak


sonok leesya dpt geng..dia main nyorok2 ngan kwn dia yg baru kenal tuh....


kala malam menjelma...aku masakkan plak ikan siakap 3 rasa, yg penting kena letak byk sayur brokoli...baru best...fresh from kuali...mmg x berdiet lgsg...fedulik!



4 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

nome, island supreme tu yg baru hat ada fillet dgn shrimp tu ke? kalau itu, mmg aku dah mula suka ko. tmbh pulak cheezy lava. vavavava.. pinjam tagline ko jap. mmg mantap!

aku dgn pizza hut mmg bagai isi dgn kuku. sgt2 suka. tgk korg anak banak makan, buat aku kena cari pizza hut gak esok. leesya happy je dia ade kawan.

malam masakan melayu lak ye. berasap2 ikan siakap ko tu dari kuali. byk brokoli ek? best2!

nome berkata...

alya: pizza hut yg aku mkn perisa island supreme tu hat lama rasanyer...yg baru ada letak fish fillet tu lain version..tp aku soker gak hat tuh...sedap gak! cheezy lava adalah wajib bg aku kalau mkn pizza...nikmat tol...ko pun suka kan...

leesya sgt sonok ada kwn yg main ngan dia...padahal dia dah ngantuk sgt dah masa tu, tp dia gagahkan gak bukak mata nak main ngan kwn tuh

aku mmg soker kalau masak letak sayur brokoli...even masak maggi pun aku letak brokoli..ontahlah...mmg suka tol..best!

mamashasha berkata...

aku dah komen mlm tadi nape tak kuar ek?

cengginila komen nye....

aku pun g pizza last sunday, kat sek 7 opposite jakel....semenu kite nampaknye...huhu cutenye leesya nyorok belakang ibbu tu...

wei belum siap terbina kau kata? ok ape elok je aku tengok maintain vouge gitu!

ikan siakap kau walllahhhh aku suka byk sayur tu....

nome berkata...

bed: tersama plak menu kita yer wiken lepas...ekeke...sehati sejawa namanyer tuh....

felik la tgk gelagat belog kita nih...aku penah gak kena camtu..komen belog org tp komen x muncul2..pesal ntah...

muka aku pucat lesi la bile x bermake up...jgn pitam udah la ye bile tgk muka aku ni bed...ekeke...apa2pun syukur...

aku mmg suka masak apa2 letak sayur..sayur mesti ada..wajib..lg2 brokoli..aku dah cam addict ngan brokoli...