Isnin, 12 Julai 2010

Berwiken bersama Mertua

lama sungguh x berhapdet belog...ada byk gambar terperap dlm phone...tp mood nak hapdet belog, jatuh bergolek...now aku try dapatkan mood...hope korang sudi melawat dan baca belog aku yer (ada ke org nak baca nih...ekeke)

last week ari sabtu, aku sefamily gi terjah umah mak dan apak mertua aku kat shah alam..sbb derang baru je balik dari hanimun kat bandung, indon...maka kami pun melawat la derang...manalah tau dpt ole2 dari bandung...vavava...ke situ plak...


aku dan leesya dlm kereta..on da way to umah mil


suka bergaya sakan nampaknyer anak aku nih...abis spek aku dirembatnyer...x bukak2 plak tu...vavava...mana tumpahnyer kuah kalau tak ke nasi? ekeke...


yahooo!!! leesya dpt byk baju2 dari mil from bandung...thanks mama! leesya yg pantang nampak camera..tgklah tu..sanggup x bukak spek aku sampai ke sudah...




antara baju2 yg mama bagi...aku ngan somi pun dpt gak..terharu dibuatnyer...wat susah2 jer...ecehhhhhh


leesya ngan mak tok nyer


sgt2 manja ngan apak mertua aku a.k.a tok abah



bangun je dari tdo, terus capai topi...siap wat gaya rap punk lagi...cayaklah! teringat plak aku kat lagu niko..."ini niko nak cerita, cerita org hidup di kota...siang malam nangis memekak sampai mata dah naik bengkak" sile nyanyi dlm lagu rap niko k...kahhhhhhhhhhh...ada2 je leesya ni...ibu loves u so much!

6 ulasan:

AieZa berkata...

eh mie.. lain plak MIL ko eh (masa kt umah la) nmpk so young.. ewah.. mesti kembang MIL ko.. tp btui la nmpk so young.. ke camera tu jauh xtau la..

nome berkata...

aieza: masa aku tgk dia wiken lepas, aku pun merasakan badan dia dah susut sket....dia ni walaupun umo dah 57thn, tp masih lg aktif bersukan...baru2 ni dia jadi juara badminton wanita...mgkn sbb tu kot dia awet muda

mamashasha berkata...

nome, like mother like daughter lah!! cute sgt aksi2 leesya with glasses tu....i like!!!

wahhh bestla leesya dpt banyak baju....me leesya pun panggil mak tok eh?sama cam shasha....

wahh rapping la pulak kamu yee....?

nome berkata...

bed: ekeke...tq..tq...i likeee it tooo...

tu arr...x sangka mak mertua aku bg byk baju kat dia...cucu x ramai bed...2 org jer...

ko pun sama ek...shasha panggil mak tok? ekeke...sama la plak kita nih

aku pun x sangka anak aku nak berapping gitu...ntah mana dpt idea nak gaya camtu? layankan jer

Mrs. Simplicity berkata...

wah2, banyak nye dpt ole2 dari bandung. yg best cucu kesayangan la ye. cantik2 dress yg leesya dapat. me, wishlist aku kena ditunaikan tahun ni gak, beli sunglasses! dari dulu nak beli tak terbeli. suka la tgk sunglasses ko tuh. brand ape eh?

nome berkata...

alya: cucu ada 2 org alya...tu yg sonok tu sbb balik2 dpt kat leesya ngan sepupu dia..ekeke...

aku pun soker dress yg mil belikan..especially hat biru nih..ala2 kain jeans...i loikeee!!!

harus ko tunaikan wishlist ko tu beb...aku loper beli kat ne sunglass nih...tak silap aku, beli kat pavillion...rasanyer kat Aldo atau MNG...antara dua tu la...loper la plak..