Isnin, 26 Julai 2010

Happy Birthday Aleesya

lama x hapdet blog...mood aku? sgt merundum sbb keje2 opis dilanda kebizian....arini aku cuba hapdet selaju bleh...

n'way smlm adalah birthday anakandaku Aleesya Azzalea 2 thn...sedikit summary ttg kelahiran aleesya...tepat kul 3.08ptg pada 25july 2008..leesya dilahirkan secara czer di sepital putrajaya dgn berat 3.0kg...alhamdulillah dgn kelahiran aleesya membuatkan aku sefamily begitu happy memandangkan kami telah lama menunggu untuk mendapat zuriat sendiri..lebey kurang 1thn 9bln, baru aku disahkan peknen...jadi mmg kehadiran aleesya sgt dinanti2kan kami sekeluarga lebey2 lagi family aku sbb aleesya merupakan cucu pertama

aku dan suami sgt2 bersyukur tidak terhingga dikurniakan anak secerdik dan secomel aleesya...semoga Allah merahmati hidup kami sekeluarga...amin

smlm aku dan family keluar celebrate birthday leesya secara kecil-kecilan...cuma kami berempat saje..insyAllah sabtu nie, aku buat 'jamuan' kecik di umah...


kami yg pada mulanyer ingin makan di saisaki...tgk leesya..bukan main sonok dia



sekali kami terlewat daaa...saisaki dah nak tutup


cian dia..tdo dalam kelaparan...last2 kami decide pegi mkn kat pizza hut kota damansara



muka kebuluran


kami order pizza baru...sedap gak...spt biasa..aku order more cheese dan perisa island supreme


creamy fettchini (betul ke aku eja nih) for leesya...licin dia mkn!


kami yg tamak..order set besar...sup 4...dan air satu jag...kahhhhhhh...jgn terkejut yer..abis licin!


kegelojohan yg melanda

seyes muka dua beranak ni bile makan....gambo candid from enpon asben


beli kek comel kat chocolate rice...sedap! dah abis dah pun


sedap!


bibik pun suka


lepas dah celebrate bagai...kami teruskan dgn aktiviti tampal menampal...sticker yg aku beli kat belakang MAS....cantek!


x bleh tunjuk semua..aku tunjuk hat ni jer..yg lain surprise...ekeke


permulaan menampal


hampir siap


dah siap dah

video sambutan birthday leesya semalam

12 ulasan:

Ryn berkata...

HAPPY BIRTHDAY ALEESYA!!!!

Semoga menjadi ank yg solehah, kesihatan yg baik, mendgr kata ibu & ayah, hormat org tua, baik budi perkerti dan dilindungi Allah...

AMIN..

p/s : mie, aku tak jump2 kedai choc. rice tu..terliur seh tgk kek tuh..tkper aku tggu this saturday.. hehehehe..

mamashasha berkata...

to leesya...happy birthday...semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberi kesihatan yang baik dan diberkati rahmat dari yang ESA...

mie, small celebrations pun ok what meriah jgak tu...

nome berkata...

ryn: thanks ryn...thanks for the wishes...

p/s too: ko x dpt cari kedai tu ek...alahai ciannyer..xpe2...aku dah order dah kek dari situ tuk jamuan kecik aku nnt...

nome berkata...

bed: thanks bed...terharu aku...insyAllah bed..semoga wish2 tu akan menjadi kenyataan...amin

aku pun soker gak small celebration tuh...yg penting leesya gembira

shah-ila-ain berkata...

dek kerje2 yg melambak...tak sempat nak terjah blog kekawan n terlewat lak wish utk bestday anak kawan seperjuangan ku ini...leesya>>> kamu dahh 2 tahun....boleh lah mintak adik pd ibu mu itu errkkk...hehe....
hope menjadi anak yg cerdik pintar dan solehah amin...muaaahhh...

nome berkata...

mel: aku dah lama nak tanya ko..nape blog ko dah lama x berhapdet, rupenyr ko kebizian ek...xpelah....utamakan keje dulu...baru blog

alhamdulillah mel, dah 2thn dah anak aku tuh...dah besar dah...mmg pandai mintak adik...aku nampak sgt...aku ni pun on da way nak buat bb...ekeke...kalau murah rezeki...adalah tu nnt...wish me luck!

thanks mel doakan anak aku...

A.I berkata...

Selamat Hari Jadi Aleesya (^_^)
Semoga Aleesya menjadi anak yg solehah + chumel2 selalu k...

hoi, gelojoh je kau makan kan? hehehe..kebulur. Abis 1 set tu kowang balun ;P
Alhamdullilah....rezeki.

Mrs. Simplicity berkata...

happy 2nd birthday allesya dearie!makin besar makin cantik aunty tgk awak ni. suka tgk video tuh. nyanyi 2 version korang ye. seronok la aleesya. me, pizza ada meatball tu sedap tak? mcm menarik. tp tak try lagi. oh, kreatif nye korang buat wallpaper itu.

jadi anak yang solehah dan cerdik ye sayang.. :)

nome berkata...

k.ai: tq tq...amin..mudah-mudahan doa dan wish ko dimakbulkan...

mmg kebulur sgt aku time tuh...abis licin kami mkn set tuh...ekekee...jgn ko x caya kak...

nome berkata...

alya: sonok gak sambut besday leeysa smlm...walaupun x cukup korum...tp hepi gak la leesya...

kenyang ya amat mkn pizza baru nih..mgkn sbb ada meatballs tu kot...rasa cam biasa...cuma ditambah daging...tu yg rasa kenyang sgt...cubalah try...ada perisa daging ngan ciken...

hat tampal2 wallpaper tu, kena serahkan kat asben aku..aku x kreatip alya...ekeke...

suhida berkata...

selamat hari jadi aleesya,
semoga menjadi anak yang baik, solehah dan menghiburkan hati ibu dan ayah ye.
sori ye nome, aku tak dpt dtg nanti.
yg tmpl wallpaper tu, suami mu sgt kusyu menepek benda alah tu ek.kekeke..

nome berkata...

sue: thanks sue wish tuk leesya...xpelah sue kalau x dpt dtg..mie paham...sue kan sibuk nak pindah skrg nih..its ok...xpe, xde rezeki nak berjumpa....kita tgu raya sok...insyAllah

somi mie mmg focus giler wat keje tampal2 tuh...kalau mie la, x sanggup dah...eekeke