Khamis, 8 Julai 2010

Bile aku mencotikan diri

smlm aku mencotikan diri...ada 'sesuatu' yg perlu aku lakukan...ekeke...setelah selesai 'keje2' spesel tuh...aku terus gi terjah giant damansara beli brg2 dapo...awal2 bulan camni la....byk nak kena beli...ngan rege susu dah naik melambung skrg nih....fuh! terasa la penangannyer...selalunyer awal2 bulan aku beli 3 tin susu anmum 1.7kg, stok utk sebulan terus....kalau rege lama dlm 53 hengget camtu...now rege dah naik sampai 10 hengget....rege baru di pasaran...RM65.50...giler arrr....mmg terasa la brg2 skrg ni dah mahal2...rege ayam ngan telor pun dah naik...aku mmg pasan, kalau nak dekat bulan posa and raya..sure rege brg2 naik melonjak...apakah??? perlukah aku abiskan ayat2 ku ini...

lepas je kami dah beli semua brg2 yg di listkan, pewot pun meronta2 lapo...dek kerana si somi yg tingin nak mkn kenny rogers, aku pun terus la ke sinun tanpa berpikir panjang...selesai jer ke kenny rogers...si somi plak mintak ke salun rambut lelaki a.k.a kedai rambut india....ekeke...dia mintak izin aku nak botakkan rambut....dgn berat hati aku pun izinkanlah...huhuhu....aku igt botak sket jer....sekali licin da!!! nyesal aku ckp 'yes' td...kahhhhhhhhh

aku di kedai pak rogers


ini yg en somi order


as usual, ini foodzzz yg aku order


licin! lapo sungguh kami masa tu...ekeke


senyuman kekenyangan


rambut en somi aku sebelum ke kedai potong rambut


selepas rambutnyer dibotakkan, licin sungguh! ala2 cermin....ekeke....


sempat layan perasaan main lagu...hai, nyesal ke bang??? kahhhhhhhhhh

4 ulasan:

mamashasha berkata...

me, bile lak kamoo cuti ni? mmg rege susu bukan rege kawalan tau..at any time leh naik....baru anak sorang kan me....harus la fully BF pas ni....la nape kau yes kan..tapi tak kisah la kan sekejap je tu...rambut cepat tumbuh.....sedap nye kenny ....aku nak jugak!!!apakah????

shah-ila-ain berkata...

kahh..mie bab botak rambutt laki aku pun soke...huhu..aku tak soke...selalu kalau dia nak p potong rambut tu aku dah warning awal2 jgn kasi botakk..huhu...dia kate suke botak senang ,ringan jerr kepala..huhu...

mie..bilakah ko boleh belanje aku makan ni mie...huhu...

nome berkata...

bed: aku coti smlm bed (rabu)...ada sesuatu yg perlu aku lakukan semalam...ekeke...

mmg terkezut la aku tgk rege susu budak naik melambung..dulu takdelah camni..setakat naik singgit dua..now dah naik 10 hengget...pitam gak la...tu baru anak sorang kan bed? kalau anak berderet...maka tiap2 ari la aku posa...eekeke...

aku nyesal ckp 'yes' smlm, kalau aku tau la laki aku nak botak licin..sure awal2 aku sound 'no'....tp nak wat camno..x guna nyesal...rambut pun dah samat botak....redha je la..

apakah? sile abiskan ayat2 ko ni bed...adakah balik ni nnt ko nak berkenny? ekeke...sile2

nome berkata...

mel: aku pun pasan, laki ko pun suka botakkan rambut kan? derang rimas kot nak berambut tebal, senang nak jaga...biorkan je lah mel...nak wat camno...huhuhu

aku banja ko? ekeke...insyAllah...ada rezeki nnt ek...