Khamis, 15 Julai 2010

Projek aku kena audit

arini pas lunch td, aku and the team kena audit....cuak gak la...tp alhamdulillah xde apa2 yg kantoi...semuanyer lulus dgn cemerlang dan terbilang...syukur

bab keje so far, mmg aku x suka tinggalkan...tak kira la dari segi report, financial, crews manning, manhours, training, meeting atau segala2nyer..mesti up to date...aku sgt focus kalau wat keje, sanggup tinggalkan gossip kalau ada keje..ekeke..sbb pojek yang aku wat nih, mmg sgt2 penting for the company kerana ia melibatkan FPSO...bukan FSO yer tp FPSO...sgt2 besar projek nih...haru kalau ada yg kurang sana sini...always kena update selalu dan aku x bleh lari dari schedule...fening mmg fening...nak2 lg kapal kami wat PASCAL training...sgt2lah bz kerana melibatkan polis laut mesia, komando2, MISC team, TALISMAN team dan carigali...perghhhh...tp semuanyer dah selesai ngan jaya nya dan kami dpt anugerah dari panglima hitam (anugerah tertinggi dlm oil&gas company)

dah 6 thn aku keje sini dan 6thn gak la aku handle projek nih..so far lom ada kes2 yg x elok berlaku...tu semua di atas sumbangan team2 dan crew2 kapal...thumbz up to all!


aku pose dulu sblm audit...cuak gak time nih


auditor yg sibuk


sorang lagi auditor


dlm proses tanya2 soklan


focus!


boss aku rilek jer...dia ni mmg slumber...mmg best!


tu dia siap berdiri2

4 ulasan:

mamashasha berkata...

tahniah me...aku pun sukakan cabaran mcm keje kau ni...baru berkembang minda nih....idakle dok ngadap tenet 8 jam kan....wei org talisman pun dtg audit eh? lama dah aku tak jumpa org talisman yg deal ngan co aku....sekali sekala kena audit cuak gak kan tapi take it positive lah kan mmg kena ada org counter check barula standard maintain gitu..

Mrs. Simplicity berkata...

me, yg aku nak suka bila ko bole amik gmbr masa derang tgh audit tu. sungguh ko buat liputan ni. apapun, lepas dah audit kan dan tahniah utk project team ko sebab takde problem. seronok kerja yang perlukan komitmen yang tinggi kan. baru la rasa diperlukan dan nak dtg ofis pun berkobar2. tul tak me? dan yg paling best bila ada team especially boss yg very understanding mcm boss ko tuh. :)

nome berkata...

bed: wahhh...ko ada deal ngan org talisman..tu kira best tuh..mana tau leh berjumpa2 kita nih nnt...ekeke sbb projek aku ni under talisman gak...

aku pun sukakan cabaran bed dlm buat keje..baru best...idaklah pandang tenet 24jam jer...beku pala otak nnt...

nome berkata...

alya: aku mmg dah awal2 ckp kat derang, aku nak wat liputan psl audit nih..so derang la merelakan diri derang dipublish...siap wat lakonan muka seyes tuh...kahhhhhhhhh..sporting sungguh!

mmg sonok keje dlm enviornment yg mencabar...dpt lak boss yg sporting dan understanding...keje yg pressure pun jd x bape pressure..