Rabu, 21 Julai 2010

JOM MAKANNNNN!!!! MACDONALD IN DA HOUSE!!!

aku kalau suka...aku mesti makan!
aku kalau kecewa...jawapannyer adalah mkn!
aku kalau hepi...ttp jawapannyer mkn!
begitu jugak bile dianiaya....jawapannyer tetap makan!

kalau tagline org "MAKAN UNTUK HIDUP"
tp tagline aku "HIDUP UNTUK MAKAN" kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

yg penting aku ikhlas bile makan (ada ke yg x ikhlas bile mkn ek?)...janji senang hati...sile jgn ikut tabiat aku..

ni semua salah MCDONALD...bleh plak kuar burger jenama baru..loper plak namanyer...tu yg aku mkn arini...licin aku bedal! rasa? bleh diterima tekak..mana yg belum cuba....gi la cuba...cuba dulu baru tau!

aku yg kebulur tahap olimpik! tp still kontrol ayu..pirahhhhhhhh....


aku amik satu set large burger baru nih...puas mkn!


isi di dalam


bismillah...jemput mkn yer! bleh didapati di mana2 cawangan macdonald..xpun korang tepon jer 1300-13-1300...dlm masa 45minit akan sampai dpn pintu opis korang


daging ayam yg terkeluar2...lazatttttt!!!


aku berkurung kedah arini..baju adalah tajaan mother in law..beli kat bandung indonesia...

11 ulasan:

Ummi Nuhlan berkata...

wowwwwwwwwweeeee...kak nome... I lioke MCD...lani dok teringin prosperty burger la.......tapi mana ada dah skrg...iskh2...
alaaaa...nak mkn MCd kena pi aloq staq..perlis xdak MCd.lecehhnyaaa.huwaaaaaa...

re:kak nome..hhehehe....skrg ni baru la nak melawa2....baru la nak tepek bedak miami tu..mascara avon tu...lipstik pon sama..heehhehe..
tq kak nome..mudah2an

Mrs. Simplicity berkata...

me, GDC nama dia. malam td nk makan, tp tak terbeli. malam ni pasar malam, maka malam esok la aku terjah! :D

makan utk hidup? i like! makan kena ikhlas? hahahah.. buat apa pun kita mmg ikhlas ye tak?

aku tgk 1s tpic dah perasan baju ko tuh. eh cantik pulak. ade pun full view. cantik me! from bandung ye, cantik sgt!

nome berkata...

imah: lahai...jauh plak nak beli burger macdonald ek? tp imah nak mkn prosperity...mana nak cari tuh..sbb tu season burger..dlm chinese new year baru dpt...ciannyer...

tu dia! dah nampak dah aura dpt bb girl nih...sbb dah suka nak bermake up....perghhh...seri anak membawak ke emak yer

nome berkata...

alya: ha ah...GDC la namanyer! puas aku pk td...akhirnyer...

oohhh...mlm ni pasar malam ek..jaga2 lg best makanan ada kat pasar malam..rambang mata tuh...aku pun singgah balik kang...nak beli buah...stok buah dah abis

esok jgn lupa singgah beli GDC ni ek...

aku pun soker baju nih..ole2 dari mil aku yg balik dari bandung aritu...mmg sweet kaler dan corak bajunye...i like! thanks mama!

suhida berkata...

nome,lyn ek mkn mcd.hihi..sabo je ler.sedap ke weg gcb tu.mcm chicken chop ke ayam dia dorg masak?sos bbq eh?

nome berkata...

sue: time2 lapo kalau mkn mcd mmg layan sue...di kala sejuk mencengkam nih...best2...

dia masak ayam tu half done...nak kata chicken chop...x plak...camne ek...cuba ko try rasa....aku x rasa sos bbq pun...dia boh ala2 mayonis ada la...

Jue @ atanayuiman berkata...

tetiba rasa kepingan nak burger baru niee.. huhuhu..!!~

nome berkata...

jue: perghhhh...apa kata jue? jap2 lg order mcdonald...ekeke...

Ryn berkata...

mie, npk cam sedap...tp ko kata mcm half cooked leh ke aku mkn??

nome berkata...

ryn: beb, aku rasa cam half cooked..tp x taulah kalau macdonald cawangan lain...suh yus2 rasa dulu...

mamashasha berkata...

wei bukan GDC la tapi GCB la...apakah G anda??haha cam sinar fm pulak...

tagline iklas kau me hidup untuk makan aku suka betul..hehe cam sama je tahap keikhlasan tu...kahhhh

wei baju kedah tu cantek la...ko pakai dgn skirt eh?