Isnin, 14 Jun 2010

Selamat Sudah Kenduri Kawen Adik


bersiaran kembali setelah aku berhempas pulas kerah tenaga 300% utk majlis perkahwinan adik aku yg berlangsung sabtu lepas 12 Jun di semenyih selangor...alhamdulillah semuanyer berjalan lancar...dan sgt2 meriah! walaupun hujan renyai2 masa menepung tawar, tp sedikit pun tidak mengoncangkan kehadiran tetamu yg terlampau ramai....parking penoh tepi2 jalan, even dlm umah kebun mak pun takde tempat nak parking...sib baek abah ada upah 4 anggota RELA utk menyelamatkan keadaan...

insyAllah esok aku akan hapdet gambar2 dan video di belog ini...maaf x dpt nak bercerita dan hapdet panjang arini, sbb mataku asik sangap jer...badan abis sakit2....cam nak demam pun ada gak nih...tp demi keje yg melambak, ku gagahkan jugak dtg keje arini...bersambung esok yer!

8 ulasan:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

kakak pengantin mmg la sibuk :)

nome berkata...

sibuk tu udah tentu beb....ni pakej sekali ngan pitam dan lemah longlai...

Mrs. Simplicity berkata...

aku dpt bayangkan betapa letih nye korang anak beranak. apa pun mesti puas hati bila majlis berjalan lancar kan? slowly ek!

nome berkata...

alya: mmg letih sgt2 kalau buat kenduri kawen nih...pitam! tp puas hati sbb semuanyer berjalan lancar...alhamdulillah

Jue @ atanayuiman berkata...

mesti letig giler kann? majlis besar tue.. bzzzzz.. sebzzz.nya.. alhamdulillah berjalan dgn lancar...

nome berkata...

jue: mmg letih sgt2 jue...sampai ke arini sakit2 badan lg...xpe arr, yg penting sumer dah selamat...alhamdulillah....

jue pun dah lama x berbelog..bz nampaknyer...

AieZa berkata...

pasni leh rehat pjg.. letih2 bdn tu biasa la.. ape bole buat.. mmg majlis kawin meletihkan.. tp bile dh settle lega sgt2.. sume dah settle kan.. xde pening2 lagi.. harap sume ok pasnih..

nome berkata...

aiza: sampai demam la aku seisi family selepas kenduri adik...biasaklah tu..namapun kenduri...ekekee....tp tahap kelegaan aku nih, x yah ckp la bile adik aku dah samat kawen...sonok!