Selasa, 22 Jun 2010

Happy Fathers Day dan Happy Besday Mak

aku nak amik kesempatan mengucapkan selamat hari bapa pada semua insan yg bergelar bapa di dunia ini...

aku dan family buat jamuan kecil-kecilan di umah mak...aku beli kfc dan kek, sementara adik ipar aku masak mee kari dan laksa...jemput sekali keluarga mertua utk meraikan besday mak dan hari bapa di kampung....

seronok bile dpt kumpul cenggini....mak apak mertua aku pun sonok...derang ckp thn ni, beraya x balik mana2, derang nak beraya sekali bersama2 di umah mak aku...yahooo!!! aku lagi la soker...lg ramai lagi syok oooo!!! bleh pakat2 cari buluh buat lemang...pastu ada belen2 buluh tu, leh la wat mercun....kahhhhhhhhhh....

alhamdulillah, adik badik aku semuanyer dah ada family masing2...hope dptlah kami membesarkan keluarga kami nih...manalah tau ada rezeki kan..ekeke...barulah meriah umah...

nota sipi: arini nak bukak posa apa ek? ah sudah....out of topic...kahhhhhhhh....


mak aku yg ala2 terkezut dgn surprise yg aku dan adik wat...ekeke...


tiup mak...jgn x tiup...semoga mak dipanjangkan umo...


meh saya buangkan lilin ni dulu...baru senang nak potong


hat cekak pinggang tu apak mertua ku...bersungguh2 apak mertua aku nyanyikan lagu besday...sporting arrr....mak aku yg tercipu2 malu...ekeke


my parents...abah dan mak...i love u oollsss!!!


yg keje kuat aritu...aku dan sil...aleesya time ni tgh syok dibuai mimpi...cian dia x dpt nak join tiup lilin...


suapan kasih sayang daripada suami kepada isterinya


aleesya yg syok tdo...mimpi berada di alam mickey mouse the clubhouse kot...kahhhhhhh


sepupu2 dan sedara2 sebelah menyebelah yg dtg menyinggah


panten baru ni, siap makan beradap lg...satu pinggan kongsi berdua...konon2 romantik la tu....hope berpanjangan la romantik korang yer...jgn time2 ni jer...ekeke...


dah selesai makan, mak aku dan mak mertua aku bergossip bersama...bukan main khusyuk tgk enpon...apa la citer best tu ek? adakah psl kes perceraian sultan brunei ataupun world cup yg berlangsung skrg?? jgn x tau yer, mak dan mak mertua aku ni layan bola ooo...sanggup berjaga malam tgk bola...cayaklah!!! darah muda tuh! ekeke...

8 ulasan:

suhida berkata...

cayala mak n mil ko..layan bola.wowee..mmg gaya org muda la.hahaha..alahai alesya tdo ke..klu tak,leh sama2 tiup lilin.

nome berkata...

sue: dari dulu lg kedua2 mak aku ni suka layan sukan..lg2 bola ngan badminton...sanggup jaga malam tu, semata2 nak tgk bola sampai abis...aku mmg dah masak sgt ngan pangai kedua-dua mak aku nih....

leesya penat sgt tgu tok abah dan mak toknyer (fil & mil) dtg umah....sampai tertdo dibuatnyer

Yu'xan Lee berkata...

Sportingnyer mak kak nome, best oooo....

nome berkata...

yu'xan lee: mak akak mmg sporting kalau bab2 sukan nih....lg2 jmpa ngan org yg sama minat..

mamashasha berkata...

cayalah me mak & mil kau layan bola....hehe sgt2 best kalau dpt kumpulkan kedua2 family kan....

selamat hari bapa tuk ayah aleesya jugak...

cutenye aleesya tido tu....

nome berkata...

bed: sonok sgt dpt kumpul2 camni...lagi2 family aku dan family mertua join sama...mmg meriah! hope raya thn ni, dpt kumpul camni lg...insyAllah

samat ari bapa tuk somi mu gak bed....

leesya mmg fenat sgt, tu yg tdo lena tuh

AieZa berkata...

selamat hari jadi makcik!! moga dipanjang kan umo dan dilimpahi rezeki.. aminn..

selamat hari bapak jugak utk suma bapak2 di donia!!

nome berkata...

aieza: tq za...mak aku pun ckp tq...ekeke...

samat ari bapak utk somi ko jugak yer...