Rabu, 23 Jun 2010

Aku x posa arini...ekeke...

arini aku ada Operations Luncheon kat Crown Plaza kul 12 karang...dpt invitation dari COO to all operations department...alhamdulillah rezeki....karang2 aku hapdet...

aku letak 3 keping gambo aku kat sini...gambar baru amik td...ekeke...lepas lunch karang, aku hapdet lg...insyAllah...aku pakai baju kurung masa adik aku nikah aritu kat pahang...aku suke kain dia...sejuk bile pakai...gosok pun senang...raya sok, aku hengat nak wat lagi baju kurung pahang camni, tapi kaler lain...senang sket...


gambo diamik dlm tandas...lokasi biasa...ekeke...




6 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

waahh! meriah ngn makanan ye arini..?
esok continue posa lagi yea..

nome berkata...

insyAllah akan berposa kembali...thanks jue!

Mrs. Simplicity berkata...

dah lama tak tgk makanan dalam blog ko ni me. ater dah puasa kan. aku nantikan kemunculan makanan2 yg marvelous dari srowh plaza itu nanti

baju raya aku pun sepasang aku buat kurung pahang cuma ada butang kat depan. aku suka la. kan? baju ko tu cantik! make up pun very natural. :D

mamashasha berkata...

nome, aku prefer kurung pahang jugak...
sesuai tuk size mcm aku....hehe

make up kau ari ni aku suka, very light and natural !

wahhh petang nanti we all akan disajikan dgn makanan yg lazat2....

nome berkata...

alya: aku pun dah lama x hapdet gambo2 foodz...sbb aku dah lama x kuar mkn....kahhhhhhh...

insyAllah nnt aku hapdet yer...

citarasa sama nih...wat kurung pahang...hat butang dpn ek? cantek tu beb...sesuai ngan kamooo...vavava...sure cantek menawan ko pakai sok...

thanks beb psl baju ngan make up tuh...aku x terer sgt, tu pun aku pakai conteng jer...contact lens plak main lari2 ...kahhhhhhhh

nome berkata...

bed: tol bed..tol sesangat...kurung pahang mmg sesuai sgt dgn size2 kita nih...ekeke...

aku make up biasa2 jer beb...pakai conteng..ekeke..

insyAllah ptg2 nnt aku hapdet yer