Rabu, 9 Jun 2010

Jemputan majlis perkahwinan kepada semua blogger




Salam dan Salam Sejahtera kepada tuan-tuan dan puan-puan

Saya Noormy Azura Tamat (memang nama sebenar) dengan rasa sukacita ingin menjemput kalian semua (blogger) ke majlis perkahwinan adik saya Muhammad Firdaus Tamat pada hari Sabtu, 12 Jun 2010.

Semoga dengan kehadiran tuan-tuan dan puan-puan akan memeriahkan lagi majlis kami.

Peta dan alamat rumah berserta nombor telefon ada kami sertakan bersama-sama kad jemputan seperti di atas ini.

Terima kasih daun keladi

Hasrat di hati tertunai sudah

Kedua mempelai sedia menanti

Kehadiran tuan dan puan bertambah meriah

Sekian

Noormy Azura Tamat

8 ulasan:

A.I berkata...

mekaseh atas jemputan tu (^_^)

nome berkata...

meh2 dtg ke umah mak aku kak...sambil2 tu, bleh la berjoget lambak bersama2...aku menunggu kehadiran mu bersama dgn Charlie Angels ko tu

Ryn berkata...

semoga majlis berjalan lancar...

mamashasha berkata...

uikkkk very da skema ayat ko me...tq ats jemputan ye...maaf tak dpt dtg merai,,,aku balik kampung weekend ni..harap semua success ye kakak pengantin...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ berkata...

insyallah

nome berkata...

ryn: alhamdulillah beb, semuanyer selamat dan berjalan lancar

nome berkata...

bed: skema ek ayat2 aku nih? ekeke...

alhamdulillah bed, semuanyer dah selamat...nak roboh dah pinggang aku nih...penat giler weiiii! nama pun kakak panten kan? sib baek ada bibik dan sedara mara yg byk membantu...

xpe beb, ko xbleh nak dtg, nak wat camne kan? aku sgt2 memahami

nome berkata...

tinie: insyAllah....