Jumaat, 19 Julai 2013

Berbuka Di Hotel Royale Chulan...Menu Sedih T_T

Alhamdulillah semalam aku dan en somi selamat berbuka di Hotel Royale Chulan...tapi sayangnya juadah yang dihidangkan sgt sedihhhhhhhhh!!! tak seperti tahun 2010 dulu...kalau dulu mengah nak makan sbb ada 800 jenis hidangan...tp semalam? aku rasa tak sampai 100 menu pun!!!! awat jadi lagu tuhhhhhhh??? T_T

rasa itu tak sedap! rasa yg ni plak hampehdotcom! alahai cheffffffff nape jadi camni!!! kot ye pun nak mogok lepas raya la weiiii! 

so takde apa yg aku nak puji tentang Royale Chulan nih....takde satu menda pun yg lalu kat tekak aku...

yang paling menyedihkan makanan peberet aku cik solmon....urat tepi tak buang! pastu hanyir giler cam ikan tu dah nak expired! ohhhh noooooooo!!! baik ko jgn hidang kalau dah jadi rupe camtu...baik ko campak ke tong sampah...haih!!! :(

Tapi bile vendor tanya camne food? aku cakap okkkkkkkkk!! manyak sedappppppp!!! tapi tahun depan you book tempat lain yer...mih mih mih :D (harap vendor tu paham)

Dan arini company aku menganjurkan Iftar bersama Anak2 Yatim di Hotel Sheraton Imperial...tahun lepas pun ada buat gak, kami buat kat Double Tree, Hotel Hilton...korang bleh klik sini kalau nak tgk


 Vendor Essem yang baik hati belanja kami makan kat Hotel Royale Chulan






 Nasi Bukhara dan Kambing Golek...






 ok cer korang peratikan ikan solmon aku tuh...ayoyoyo...dia ingat aku ni kucing ke hapa...sedih sgt! lagi satu sos dia tu...aku tak tau la kicap apa yg derang letak...kicap tamin kottt? masin giler sampai tak terasa wasabi aku tau...nangis lagi T_T






 satay hangit...lauk masin..bubur lambuk masin...aku rasa chef2 kat sini semuanya gatal nak kawen kot...segalanya masin





 member aku dan pasangan hidup masing2






 komi dan laki dia...tapi laki fara plak dok mencelah :)






 fara dan chenta hatinya






 adik2ku yg baik hati dan comel2






 dan tidak lupa pasangan sehitam sejawa...my other half and my soulmate






 kekecohan sepanjang berbuka semalam





Tak sabar nak jumpa anak2 yatim nih....akak pun anak yatim gak dik...so marilah kita bergambar sama2 nanti yer :)

4 ulasan:

Dr. Anas Kacak berkata...

tak sabar nak jupe anak yatim kat Sheraton konon..... cakap je la ko nak makan sampai muntahkedarah kat sana.....

-kacak-

nome berkata...

anas: ooohhh berani dah ko komen blog aku...muahahaha...ala ko nih pun...ayat kena ganteng, baru lah berpuasa namanya...jgnlah direct terus weiii!!! aku kan anak yatim, kenalah down to earth (tgnkedadamatakeatas) kahhhhhhhhhhhhhh

Tengkubutang berkata...

hai.. salam kenal,
follower no.75
done follow sini,
jom follow teman yea yunk..=)

http://tengkubutang@blogspot.com/ -->(official)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/ -->2nd blog

el berkata...

betul ka x sedap
alah kesian hang no
awat hang x habaq kat chef2 tu
biar depa tau..chef apa masak lagu tu..nti mn lah tau kot2 hang dpt free mkn lg hehe