Rabu, 17 Julai 2013

Bibik Yang Baik Hati (^_^)

Eh eh dah 8 Ramadhan dah...kejapnya lahai...rasa cam baru je semalam sahur utk kali pertama...ekeke...sayang sgt bulan ramadhan nih...

oohhh semalam aku beria-ia je nak bikin Chicken ButterMilk...tp tak sempat lah...sampai umah pun dah kul 7 malam...nasib baik ada bibik sebagai penyelamat....bibik dengan baik hati masakkan kami Mee Kari Meletop Made from Indonesia...wahhhh!!! enak bangat!!! :D

terima kasih bibik! nanti saya bagi duit raya dan baju raya yer (^_^)

walaupun mee kari dia lain sket dari malaysia, tp rasanya sgtlah ummmpphhh!!! terbaek dari ladang! pekat tol kuahnya...aku laki bini hirup sampai ke titisan terakhir! aleesya makan menambah

alhamdulillah rezeki aku dpt bibik sebaik dia nih...syukur ya Allah! semoga bibik kekal dgn sifat penyanyangnya dan dikurniakan kesehatan yang baik....amin! saya sefamily sayang kamoo dalam2 bik! :)



 walaupun lambat, tapi singgah tetap singgah beli murtabak dan kuih muih kat PARAM...ekeke...





Mee Kari bibik yang sgtlah sedap...bila tgk gambo nih, aku jadi terliur balik...adoiyai






 aku yg sgt mengantuk arini...kes anak lelakiku yg sama2 bangun time sahur pastu takmo tido balik...so aku pun melayan la dia main pagi2 buta tadi...huhuhu...anak ooo anak!

5 ulasan:

el berkata...

fuh bolehlah share resepi mee kari indo tu nome woiii..
el igt rini nak wat mee kari lah hahaha tp mee kari ala terjun boleh?ekekeke

untung ada maid kan hahaha

Nurul Ain berkata...

nampak sedap bibik masak..arini dah la aku teringin roti john skali tgk ko pn beli roti john...makin la terliur

Nurul Ain berkata...

nome...aku nak request..nk resepi sayur tempe tu..ko masak style lain..mak aku masak style lain..nampak sedap..bg tau...tak baik kedekut..haha

nome berkata...

el: alhamdulillah dpt maid cam dia nih...

resipi mee kari bibik? aku pun tak sempat nak tanya...nnt aku tanya kat dia..

el, ko masterchef la beb...masak campak2 pun tetap sedap el...respek giler kat ko! :D

nome berkata...

ain: roti john yg aku beli ni mmg sedap weiii!!! curlas sgt rasanya! mmg diva abis!

ko nak resipi sambal goreng tu ker? ala...aku main campak2 je beb...masakan utama org jawa...maka wajib la aku kena tau psl masakan nih...lagi2 arwah abah aku ni peminat tegar sambal goreng...insyAllah aku share resipi nnt...aku msg ko yer...segan nak tempek dlm blog...ai is pemalu! mih mih mih :D