Khamis, 18 Julai 2013

Jemputan Berbuka

 nikmat betol kalau dpt makan ni time berbuka kang...perghhh!!! meatball yang super lazat itew






aku tak kisah kalau tak dpt makan meatball ikea...maggi goreng pun dah cukup best bagi aku...aku suka yg simple jer..



Tapi dua menu tu tak dpt aku bedal arini, sebab arini aku dan en somi dapat jemputan berbuka dari vendor opis aku di Hotel Royale Chulan...last aku penah berbuka di hotel ni tahun 2010...tak silap aku hotel ni ada menyediakan 800 jenis hidangan berbeza dari pelbagai negara...kalau tahun ni masih lagi buat 800 jenis hidangan...kompom aku balik umah macam ular sawa kekenyangan :)

Kalau dulu aku pegi dgn geng2 opis jer...inikalilah bleh bawak pasangan...mmg best! cuma kesian kat bibik dan anak2 di umah la...takpe, kami akan cuba balik awal malam nih...insyAllah


 selamat berbuka kat korang semua...masak sedap2 tau pastu jgn lupa hapdet blog..bleh aku tiru idea masakan korang tuh (^_^)

4 ulasan:

Wanafzan berkata...

waw! best tuh 800 jenis hidangan. agaknyer brape ek die charge?

el berkata...

biar betik???
800 menu hidangan
ya Allah aku rs xtau nak mkn ape
tp best giler kut dpt tgk mcm2 hidangan dr pelbagai negara
lau lah boleh bw balik kan best..xdelah membazir
kira ni jemputan free lah mkn ea
untungnyeeee
:)
nti review ea

nome berkata...

wan afza: nanti mie tgkkan bape regenya...berminat ek? :D

nome berkata...

el: betol elllll...percayalah...tp tu dululah tahun 2010...now tak taulah ada lagi tak konsep 800 hidangan tuh...aku pun dok berangan camtu gak...kalaulah boleh tapau bawak balik, mmg sorgaaaa elll!!! :D

beratur jemputan berbuka kat luar...cuma nak tak nak je la el...esok pun berbuka kat luar lagi...minggu depan ada 3 invitation lagi...huhuhu