Khamis, 2 Ogos 2012

IFTAR BERSAMA ANAK2 RAMADHAN

alhamdulillah sempurna sudah majlis berbuka puasa with anak2 Ramadhan di Double Tree Hilton Hotel

hibanya la hati ni bile mengenangkan nasib2 mereka yg jauh lebih susah dan lebih menderita dari kita...sesungguhnya aku bersyukur padaMu ya Allah

ikutkan hati tisu aku nih, mudah sangat air mata ni jatuh bile mendengar kisah2 mereka...tapi aku kena KUAT! so apa lagi...wat lawak la yer! aku kan OVER PERAMAH! borak punya borak punya borak...tup2! dah azan ko! ha sapa kenal aku, taulah aku ni peramah camne yer....penangan makan bontot ayam kot...kahhhhhhhhhh!!! 

eh jom la layan gambar....gambar makanan aku tak amik la yer bagi menghormati anak2 yatim yg ada di depan mata aku...sumpah segan!!! takut derang naik heran tgk acik nih...amik makanan je tangkap gambar...agak2 la weiii!!!


aku dalam keta izzati...tumpang dia ke hotel...






muka seyes jer minah nih...ekeke...dia pakai baju rizalman u! auuuwww!!!





bersama dengan manjerku sesampainya di Hotel...






anak2 yg aku jaga semalam...yang besar tu namanya Rabiah, umo 16thn manakala adik comel tu baru berumur 7tahun...namanya Aisyah...bile dengar kisah mereka, air mata aku dah bergenang dah..tapi korang tau aku buat apa? tgk gambar bawah plak...






buat lawak la beb! kahhhhhhh...kasik derang happy la!







bergambar beramai2 kena ada







inilah wanita2 jelita FVSB...sila jangan muntah ijo yer...kang batal posa!








comel tak kami? puiiii!!! matiklah!






sampai tertdo anak2 ramadhan nih...memasing sabar menanti bukak posa...mereka hanya makan kurma dulu, pastu tunaikan solat maghrib...dan kendian barulah mereka amik makanan.....kita? gi pasar ramadhan, beli berkoyan-koyan cam 3 bulan tak penah makan...betul tak? eleh korang, baek ngaku cepat!!! ;P







tertib beratur amik makanan...makanan mereka pun tak penuh pinggan...kita? sendiri mau ingatlah...selagi leh sumbat dalam satu pinggan...sumbat sampai leleh2...kan?






its time to pulang...take care dik! abis kepala budak2 ni aku usap...amik berkat...insyAllah




anak2 Ramadhan yg bertuah

Tiada ulasan: