Isnin, 22 Julai 2013

Berbuka Puasa dengan Anak2 Yatim di Hotel Sheraton Imperial

Salam 13 Ramadhan semua! korang dah sopping? aku lom start apa benda pun lagi...konon2 nak pegi bawak anak2 ujung minggu nih...insyAllah..

Pas dah bawak anak2 gi sopping, keesokannya plak bawak Mak gi beli barang2 raya...mak ajak teman...kalau dulu arwah Abah yg temankan mak...now turn aku gi temankan mak...adik aku kena keje...

Arini aku tempek beberapa gambar Bukak Puasa dengan Anak2 Yatim di Hotel Sheraton Imperial...best sgt dpt berbuka dan beramah mesra dgn derang...

Tapi ada lagi satu yang best minggu lepas, sajian menu di Hotel Sheraton sgtlah ohsem! semuanya sedap2 belaka...siap ada steamboat bagai! fuullaaaweiii bukan main seronok anak2 yatim menjamu selera...terbaek! kami semua sgt puas hati!


on the way dalam keta menuju ke hotel Sheraton





setibanya di hotel...meh amik gambo sekeping dua buat kenang-kenangan






 sister sister! sayang sgt kat derang






 mereka sahabatku





 kami menjadi penyambut tetamu VVIP dan anak2 yatim...so amik kesempatan bergambo sebelum ketibaan mereka






 alololo suwitnya...bini sapa lah nih? :D






 fuhhhh sib baik muat camera...ekeke...kami mak2 dara yg gonjeng :)






 "bila sang gajah berperang...pelanduk mati ditengah2"...macam kena je peribahasa tu dengan gambar nih...kahhhhhhhhhhhh....ya ampun geng!






 kami yang berdress malam tuh....sehati sejawa sungguh! :D






 aku dan adik2ku yg gorjes!






 hamboi over memasing amik gambo...ni entry bergambo atau meraikan anak2 yatim? maaf yer camnilah kami kalau jumpa camera...tak reti nak stop...gambar anak2 yatim ada...jap yer!







 kami gadis2 FVSB





dan lagi dan lagi...now nak tayang gambar anak2 yatim plak






entrance nak masuk ke tempat makan Hotel Sheraton...







sepatah dua kata from General Manager sebelum azan berkumandang






 meja untuk presiden rumah anak2 yatim






Mentor bersama protege2 dari umah anak2 yatim







 anak2 yatim yg ada





 kalau perempuan memakai baju atau jubah hitam, manakala lelaki memakai uniform kaler pepel





paling besar anak2 yatim berumur 20tahun dan paling kecik 6-7 bulan...tp yg baby2 tinggal kat umah...







 byk sgt makanan sedap2 kat hotel...tp aku snap apa yg dpt je lah...segan la aku nak amik gambo makanan





 segar2 lak tu seafood kat hotel nih





 bertingkat2 makanan yg ada kat sini...sedap giler!






 ni baru satu stesen je aku snap...ada lagi kat bawah2 dan ujung2 corner...






highly recommended kalau nak berbuka kat hotel nih...rege? aku tak tau yer..sila google





 dah abis makan2...anak2 yatim beratur amik duit raya dan goodies dari FVSB







eh aku pun beratur sekali tau! kata anak yatim kan? i pun anak yatim uuuu...terbahak2 derang ketawakan aku aritu...mih mih mih :D







sesi bergambar bersama anak2 yatim sebelum balik






ada yang menanya baju saya malam tu...ala saya beli biasa jer...kat butik Hajaba KLCC

4 ulasan:

el berkata...

wahhh mcm2 ada...alhamdulilah rezeki tuk anak2 yatim tu

nome berkata...

el: alhamdulillah mmg rezeki mereka malam tuh..suka tgk derang makan menambah2

Mudd berkata...

ishh..suke la.. bykkk gamba kite.. hew hew hew... sis.. mmg gojes malam tu.. errr..berjaya dapat duit raye tak :P

nome berkata...

mudd: thanks darl!

duit raya? sket lagi nak dpt tau...nyaris dpt...tp derang dah tahan ckp no no no....huhuhu