Isnin, 6 September 2010

Buffet Ramadhan Di Saisaki

geram tol aku bile beruk band x berfungsi di area umah...hampeh tol...so terpaksalah aku tangguh hapdet belog sampai masuk opis....huhuhu

kejadian berlaku ari jumaat lepas, selepas waktu keje, aku somi isteri plan berbuka puasa kat Saisaki...motip utama adalah dekat dgn tmpt keje aku selain dpt singgah beli brg di sekitar kl....lgpun aku tingin nak mkn sushi....kebetulan bibik aku kat umah tak berpuasa disebabkan keuzuran...so oklah...kejap je pun...kul 8 lebey dah terpacak kat umah...

di musim ramadhan nih, rege berbuka di saisaki hanya RM59.50 seorang....sekiranyer korang berminat, bleh terjah...terletak di bangunan UOA...tingkat 2...bleh google map kalau nak tau jalan...

masa berbuka, aku byk mkn sushi...ate dah kepingin sgt...yg lain2 pun aku sebat gak...cuma lebey pada sushi dan japanese foods...

time ni dah kul 7pm...tgu en somi park moto dulu...then menapak ke Saisaki...x jauh mana pun...building tu kat belakang tu jer...nampak tak? meh aku fokus sket


inilah tempatnyer...


pose depan pintu utama Saisaki


en somi yg rambang mata pilih makanan


desserts

barisan sushi2 yg sedap lagi mantop

round kami yg pertama...meja kecik tp makanan penoh...antara gambo2 makanan spt di bawah yer...sekiranyer berminat...bleh la terjah...







aku paling soker bubur nih la...sedap sgt...ulang 2 kali mkn


berpinau mata mkn kat sini...semuanyer nak


kl di waktu malam...saje amik gambo berlatarbelakangkan klcc


sekian dari kami...kami mkn x lama mana pun sbb nak pegi beli brg kat tempat lain...

12 ulasan:

AieZa berkata...

lawa plak tgk gambo ko berlatarbelakangkan klcc tuh..

gambo mata juling laki bini takbole blah la weh.. kahhhhhhhhhh..

makanan byknya.. isk isk iskkk.. tp aku tak termakan kut sebyk itu.. bln2 pose nih klu terlebih mkn sure kuar blk.. sabo jek aku..

A.I berkata...

AYOYO...pitams! sampai juling2 mata kowang laki bini...hehe..

mamashasha berkata...

nome...fuyo biru mata hitam mu....chantekkkk....juling ko....kahhh tak buleh blah laaaa...sgt mantop makanan yg ko balun nih....wei aku nampak ko selim arrr....

cantek beg cekelet tu...berkenan aku...

nome berkata...

aieza: cantekkan view klcc di waktu malam...lama dah x amik gambo cenggitu...

juling kan mata aku laki bini? kahhhhhhhhhh...mau x juling...tgk makanan byk giler...ekeke...

cian ko za...x leh nak sumbat lebey sbb kuar balik..penangan org peknen kot...xpe2..nnt lama2 bleh la tu terima makanan byk...

nome berkata...

k.ai: pitam weiiii...juling aku tgk makanan meriah camtu...

nome berkata...

bed: biru mata itamku sudah selamat disimpan...aku udah tukar kaler cokelat...now baru rasa kopiden nak bukak mata...kahhhhh....

aku pun x bleh blah juling aku laki bini tuh...sawan dibuatnyer tgk makanan kat situ....ekeke...

selim? huwaaaaaaa...idaklah bed...jgn lah ko tertipu...baju tu kecik kot..tu yg nampak ada body sket...berat aku sama je dgn berat sblm puasa...no turun2..huwaaaaaaaaa

ko berkenan ek dgn beg tuh? sile bed...aku rembat kat charles & keith jer..

suhida berkata...

kekekeke...weh nome..mmg klu tgk blog ko ni,best tul tgk gambo makanan2 ko snap.kllu tgk blog aku,mknn tak smpat nak snap..dah kena sapu dulu.kekeke..

peah @ peps berkata...

nome..sushi yg sangat mengiurkan..mahal tak buffet kat sini? baper sekapla ya?

nome berkata...

sue: aku pun kadang2 x sempat nak snap...kalau aku x snap gambo makanan, tu bermakna aku lapo tahap gaban..kalau aku sempat snap..tu maknenyer pewot aku x bape lapo..ekeke

nome berkata...

peps: mmg sedap giler sushi2 saisaki..lg2 si solmon tuh...mmg fresh la...

buffet kat situ charge RM59.50 seorang...tp berbaloi2

ayien78 berkata...

nome... sedap la makanan2 yg di tunjukkan di sini... harus jilat screen ahaks... aku selalu g time lunch waktu bukan bulan pose... sbb murah skit.... mkn kat sini mmg sendat perut... kompom2 tak dpt rasa semua sbb dah kenyang sgt kan????

nome berkata...

ayien: ada pun kamooo...ha ah during lunch saisaki rege murah sket..dlm 30+++...dekat je tu dgn opis aku...singgah2 ler...

mmg ketat pewot aku makan kat saisaki nih...aku mmg x dpt mkn semua pun sbb byk sgt foodz kat situ...

selamat ari raya utk kamoo sefamily ek...maaf zahir batin dari aku...