Jumaat, 24 September 2010

Banyak2 Raya, Raya Ke-6 Yang Paling Best!

byk2 ari raya, raya ke-6 yg paling best...sbb apa tau? sbb acara turun temurun dlm keluarga diteruskan...apa lagi...main bowling la...dah 10thn kami wat xtvt ni...syok ooo!!! mengeratkan lagi hbgn persaudaraan...walaupun x cukup korum, tp meriah! lg2 semua sedara mara jenis kepala ting tong...

tmpt bowling yg selalu kami kunjungi, kat mines la sbb semua sedara mara ramai bermastautin disitu...tepat kul 8.30 malam, seramai 30 org gi terjah mines...kami main 2 games sorang...byk lane kami konker...heaven!

tp yg x bestnyer, keluarga serdang iaitu keluarga aku tidak dpt pertahankan gelaran juara yg selama ini kami konker, adik lelaki aku yg selalu bolot juara individu pun kalah besar tahun nih, inilah penangan bile dah kawen, hormon udah berubah...kahhhhhhhhh..kejuaraan kami dirampas oleh keluarga klang...xpe2...next year cuba lagi...xpelah, kami main pun juz for fun...hadiah plak pakai duit dari collection....mmg kami ada bendahari sendiri utk simpan2 duit

lepas main bowling, lepak kat maulana mamak plak, makanan ditaja sepenuhnyer oleh pakcik aku, sonok gak kumpul lepak2 camni sampai ke pagi..ilang stress...pastu dlm kul 1am, kami gerak balik ke umah masing2...penat tp berbaloi2!!!

leesya dlm kereta..sungguh ceria! bab2 jalan serahkan padanya


kejap je dah panjang rambut leesya...mmg saje aku panjangkan...


welcome to the mines wonderland...dah lama x dtg sini...mcm2 kedai dah ada skrg


menapak menuju ke bowling centre


aksi2 leesya dgn sepupu2nya...



aku yg membontoti kamera...konon2 fokus la tuh...walhal markah aku mlm tu x cantek mana pun...game pertama lgsg xde strike, asik spare jer...game kedua, baru ada 2-3 strike...jadik la...ate main juz for fun jer...

gaya somi aku bile main bowling


leesya dan sepupu rapat beliau...meriah tol dgn kehadiran budak2 nih...jenoh la nenek2 yg tak main jaga cucu masing2...ekeke....


cekak pinggang nampak bang? frust ker? ekeke....


bile yg veteran bermain bowling...sblm baling bola, haruslah pose dulu...


dlm 4 org sepupu aku nih, aku la yg paling bongsu..tp aku jugaklah yg paling bagak dan tembun di kalangan mereka....kahhhhh...


kak jatt dan kak ati selaku org kuat di belakang tabir, sedang announce nama2 pemenang


tempat ketiga jatuh kepada keluarga kajang...mak tam tolong amik bg pihak family beliau


huhuhu...thn ni family aku dari serdang jatuh kepada tempat kedua..xpe2, usaha lg for next year


dan of kos tempat pertama jatuh kepada keluarga klang...hoye2!!!


kalau sblm ni adik aku selalu menjadi juara individu, tp thn nih abg nazri plak menjadi juara keseluruhan....terer oooo abg nazri...memanjang strike jer...markah pun more than 200 points per game....cayaklah!


aku dan sepupuku kak jatt


sporting! aku suh derang angkat tgn sbb nak letak gambar ni dlm blog


sempat lg aku tukarkan pampers dan baju leesya...tgklah mata dia yg kuyu tuh, tp gagah nak main dgn kazen2 dia


fokus dekat sket...mata dah lalok dah


abaikan muka aku yg serabai itew...ate kaki dan tgn dah lenguh semua...


aku dan leesya


leesya dan kazen kesayangan beliau...mereka berdua sgt2 rapat cam adik badik

6 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

acara tahunan eh? mmg sgt meriah aku tgk. aku baca pun dah tau kemeriahan dia. best la dpt gather mcm ni every year kan?

korang lepak maulana tuh, mmg dah sederet dgn ofis aku tu me, tu la kantin aku. huhuh...

kasut leesya sama dgn nia. kita punya taste yg sama la kan? cewah!

Mama Herda berkata...

yg agkt tgn tu...nmpk gaya mmg tgh lapor tu..hehehehe..superbbbb laaa meriahh..

nome berkata...

alya: insyAllah every year, acara bowling menjadi acara tahunan kami...semoga thn depan aku berpeluang main dgn derang ate thn depan aku beraya umah in law..tak taulah dpt join ke idak...huhuhu..

opis ko kat celah2 situ ker? no wonder la ko leh singgah2 ke mines..ate seberang jalan jer....

kasut anak kita sama ek? cayaklah! taste yg sama nampaknyer kita nih...ekeke...

nome berkata...

her: mmg kitaorg lapo sgt time tuh, sbb dah lenjan main bowling lama sgt...ekeke....

Yu'xan Lee berkata...

meriahnyer, best2...gud idea ek siap wat acara thunan tue, leh arr tiru, kahkah....

Mmg terpancarla hepi kat muka, kite yg tgk nie pun tumpang hepi sama....:))))

nome berkata...

zura: tiru beb, jgn x tiru...sonok kumpul ramai2 main bowling nih...mmg mie hepi sgt time tuh...