Khamis, 23 September 2010

Aktiviti Raya Keempat dan Kelima

inilah aktiviti aku sefamily ketika org sibuk beraya...mmg x best langsung...kalau org lain dah sibuk2 beraya sana sini...aku plak? sibuk2 gi terjah sopping complex...walhal masa tu baru raya keempat & kelima...huhuhu :(

malam raya keempat kami singgah ke Empire Mall, Subang...gi terjah toy r us, bukan sekejap lak tu lepak sana...dari kul 8mlm sampailah tutup kedai...kahhhhhhhhh...mula2 saje singgah...last2 terjebak beli kerusi dan menan ABC leesya, since leesya dah reti nak sebut ABC, tu yg aku gigih cari bahan utk dia selalu praktis...tang kerusi lak, mmg aku dah lama berkenan kerusi budak kat toy r us nih..so mlm tu rembat la jugak...then, esoknya pada raya kelima kami pegi terjah The Curve tgk wayang citer "King of Fighter"...x best lgsg! pestime kami pegi tgk movie hangkut bibik...gigih! sib baik mood leesya cantek...x byk ragam..dok dlm tu rilek jer sampai terlena...senang aku laki bini layan movie...mmg raya aku kali ni ntah hapa2...x meriah la! tapi esoknya...mood aku kembali ceria...nak tau sbb apa...tunggu esok yer! *_*

somi yg dok pulun borong brg2 anak


kedai dah tutup, tp leesya tetap nak main keta menan nih


tgklah toy r us kat belakang kitaorg tuh...kami customer yg last sekali membayo...pastu terus derang close kedai...kehkehkeh


brg2 yg dirembat kat toy r us


leesya tgh feel dok kat kerusi dia...senang sket nak tdo dpn tv kalau ada kerus nih....kerusi ni ala2 sofa bed for kids la...

sebelum

selepas...syok tol dia layan tv..


xtvt raya kelima plak..terjah wayang kat the curve...tgk wayang kul 9.30mlm


tgh dok usha nak tgk citer apa


tgh diskus....nyesal tgk citer king of fighter...baik tgk citer grown ups...

bibik dgn aleesya...becok tol bibik aku bile nak masuk wayang...dia igt tv ala2 dlm karaoke tuh...kahhhhhhhhhh...


beratur tuk beli tiket wayang


leesya yg pantang tgk tmpt yg luas...mesti nak berenang2 kat situ...kalau x caya sile tgk gambar bawah nih...jenoh la kami main kejar2 kat situ..

mula2 dia main duduk2 jer kat lantai...tp tak lama...selepas itew...


amik ko! anak sapa la nih...slumber land jer..dia landing baik punya..dah la pakai baju putih...eeeeiiiiii....budak bertuah tol leesya nih...


terus somi peluk dia kuat2...tu pun azab gak sbb dia try nak lepaskan diri...layankan jer...

our tickets

4 ulasan:

Mama Herda berkata...

menyoping ko nokkkkssssss..heheheh..aku dh lama x tgk wayang sehh..last aku tgk upin ipin..aku klu tgk wayang atas sbb ank2 aku aje..hahaha..klu x huru haraaa...

nome berkata...

her: huwaaaaaaaaa x best pun sopping di kala raya sbb ati asik tingat kg halaman...

ko dah lama ko x tgk wayang ek? xpelah, pas ko banak sok, ko balun la tgk wayang nnt...yg penting anak2 ko hepi sekali...

mamashasha berkata...

amboi bibikkk ko!!!!!

bestnye me dan lagi outing 3 banak di hari raya! santai2 gitu....aksi leesya berenang tu tak buleh blah wei....tak peduli kat orang dia me....baju putih lak tu....

aku pun berkenan sofa bed leesya tu...sweet sgt...pandai ko pilih me...
sakan ko shopping kat toys r us

nome berkata...

bed: bibik aku mmg amboi pun..kahhhhhhh...

syok mmg syok kuar 3 beranak...tp lagi syok kalau gi kuar beraya, bukan gi sopping...tgk cam ko bed, ari2 kuar beraya....berbaloi2..camtu la spttnyer...

leesya cenggitu la, pantang dilepas, sure berenang2 kat mana2..ate nak tgk wayang, so kami x bawaklah stroller...pakai baju putih lak tu...abis baju dia...

aku mmg dah lama soker sofabed nih...dari dulu lg..dok aim jer...now udah dpt...best gak..kadang2 aku pun tumpang landing kat sofa kids nih...hempuk sgt...