Rabu, 22 September 2010

Alkisah Raya Ketiga di Umah Mertua

setelah berhoye2 raya kat umah parents aku dari raya pertama dan kedua...aku sefamily pegi plak beraya di umah mertua kat shah alam...x jauh mana pun dari semenyih....senapas je udah sampai....sile jangan caya!

disebabkan thn ni mertua aku x kemana2 ate adik bongsu aku bakal menduduki SPM...so beraya la kami di bandar Shah Alam...borink giler weiii...korang tau je la kan...area KL ngan Selangor mmg lenggang sbb ramai pulang ke kg....kalau ko bom umah org pun, sure xde sapa yg heran...kahhhhhhhhhhhhhhhhhh

aku pun apa lagi...bersalam-salaman dgn mertua...kecek2 mintak angpau...tp xkan dpt punya....sebaliknya aku yg kena bagi....tu dah semestinya....wakakaka....

bile dah abis salam2...dah abis raya2...kami terus tukar baju....pegi terjah ole2 shah alam...wat apa tau? apa lagi..main bowling la....asah skill yg dah karat nih..layan 2 game seorang...syok ooo...kami yg konker game kat situ...best2! dan yg paling bestnya...dua2 game aku menang....sile bolot....tgk je la gambar ek

keluarga in law...more to itam plak...lantak la...leesya x interframe sbb sedap dilamun mimpi...

mengagahkan diri terjah bowling kat ole2 shah alam


aksi kami anak banak


leesya mmg soker tgk byk balls kat bowling nih...penat kejar dia lari sana sini

membayar sambil collect kasut

apa lagi....key in nama la...

mil aku start baling dulu....go mama go!

dak leesya yg suka nak berhi5 dgn org....sket2 nak hi5

game pertama...dikonker baik oleh aku dgn markah 129...best2...akulah juara! cam la terer sgt..baru 129...bikin geli tiak org kat luar jer....game kedua aku dpt markah 140..so itu saje xtvt kami

8 ulasan:

Ibu Mifzal berkata...

wah..ini cr org bandar beraya mie...dah semua org balik kg..hehe..tp syok gak eh...kurang org...kalau x asyik jam je jalan kan..hehe

peah @ peps berkata...

beraya di kota metropolitan...:)

syoknya...boling bersama...

nome berkata...

ainey: mmg sunyi sgt kalau raya kat kl ngan selangor nih..sbb semua dah balik kg masing2...tp yg bestnyer, bile nak kemana2...senang...xde jem, org x ramai..tp kedai byk tutup la...

nome berkata...

peps: ha ah thn ni raya kat selangor jer..sbb family dua2 dok dekat...kos jimat tp kurang syok la berbanding org yg raya kat kg jauh2 tuh...

mmg tetiap thn main bowling bagi ilangkan perasaan bosan di ari raya

suhida berkata...

nome:hehehe..macm tu ler klu beraya kat kl.klu kat kampung sure ada aktiviti.gi rumah org.ni klu kat kl,sume org balik kg.kan.kelas..mil pandai main boling.

nome berkata...

sue: camtu la kekdahnyer beraya kat celah2 kota nih....x bape meriah...xde lgsg rasa suasana beraya..org sibuk bertandang umah ke umah, aku lak sibuk terjah bowling...huhuhu...mil aku mmg terer bab2 sukan..

mamashasha berkata...

me, betul kata ainey...ini style org bandar beraya...kahhhh....ehh ole-ole bukak ye? best gak outing main bowling!

leesya pun suka tu....siap hi5 ye....

nome berkata...

bed: tu ar psl bed...camni lah style org kota beraya..xde hala tuju...x best ooo....xde nikmat beraya...ole2 bukak ye bed...sib baik bukak, kalau tak...kejung gak dok melangok kat umah...kan? kan?

leesya mmg sket2 nak hi5 sbb nampak kitaorg buat camtu....mcm2 dia belajar skrg nih....