Khamis, 2 September 2010

Berbuka Di Hotel De Palma, Shah Alam

kemeriahan raya makin terasa..tinggal seminggu je lagi bakal menjelmanyer syawal...semoga hidup kita diberkati olehNya...

kepada kawan2 aku yg bercuti awal...berhati2 ketika pulang ke kampung..semoga kalian selamat pergi dan selamat kembali....

alhamdulillah syukur tak terhingga kepada Yang Maha Esa di atas segala limpahan rezeki kepada hamba-hambaNya...semoga dpt kita beraya bersama pada tahun ini....

entry kali ni..aku paparkan majlis berbuka puasa dgn somi terchenta anjuran Department Company beliau di Hotel De Palma, Shah Alam...

seramai 20 org yg join berbuka puasa...dptlah aku suai kenal dgn kwn2 en somi...alhamdulillah mereka suka dgn kehadiran aku...spt biasa aku plak yg over peramah....sib baik derang suka..ekeke...

nota sipi: ari merdeka lepas, aku sempat wat rambut raya...ekeke...

kejadian ni berlaku ari senin mgu nih...sori lambat publish...masa ni aku tgh tgu somi kat lrt kelana jaya...time ni lom wat rambut raya lagi


di sinilah tmpt kami berbuka puasa....sedap gak...penoh dgn lauk2 kampung...memenuhi citarasa....


sebahagian kawan2 en somi...semuanyer kapla best2


disebabkan kami rindu sgt dgn leesya, kami rembat jap anak kwn somi...comel la!


my turn pegang baby...rindunyer pegang2 baby....perlukah aku? kahhhhhhhh


both of us


the foodzzzz....byk giler kan....sile abaikan sekira ianyer membuatkan anda semua terliur


aku ralat tol mkn kueh nih....suka sgt...popiah gunting ek? ari raya ni wajib beli




10 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

ish, seminggu je lagi kan me? sekejap je masa berlalu. tak terasa pun mcm lm je bulan puasa. wah, ikut geng suami pulak eh, terlebih peramah takpe, janji org suka kan? asal tak berat mulut sudah. wah, perlukah? perlu la tu. ekekeke... makanan yg ko tunjuk ni bikin aku terliur! tp aku maafkan ko. hehehe..

shah-ila-ain berkata...

wahhhhhhhhhh...aku nak rayeeee...adoii mie betul2 malas erkk nak pg kejerrr dahh..haha...

nomie..kawan2 seperjuangan mu sudahh...kamoo bila lagiii....sila usahakan juga...hehehe...dalam maksud ayat aku ni... :)

mamashasha berkata...

wah makanan....best semuanya...rambut raya tu beb! cun....i likeee ok.....dah tinggal seminggu je lagi kan me...aku esok buka kat luar. sabtu pun buka kat luar...weekend ni pun bz...

amai @ mai berkata...

wahh.. byk betol n3 pasal makanan ek bln2 pose nie, sronok ye mie dapat bbuka kat luar, mcm2 hotel n tmpat makan mie terjah... rezki2 jangan ditolak ye dak.. mai ni x berkesempatan pun nak buka pose kat luar, rasenye smpai raya kot buka kat umah aje.. huhuhuhu.. ;)

nome berkata...

alya: sekejap je kan masa berlalu...rasa sayu plak nak tinggalkan ramadhan...huhuhu

kali ni turn bukak posa ngan kwn2 laki aku...asik aku jer..cam
x adil plak...sib baik la kwn2 dia leh terima keramahan aku ni beb...ekeke...

thanks sbb ko maafkan aku...bikin ko terliur jerk...

nome berkata...

mel: oit ko perli aku yer...dalam sungguh maksud ko tuh....mentang2lah dah peknen...rilek arr....ni semua keje Allah...tonggeng camne sekalipun, kalau lom tiba rezeki dari Dia..xkan jadik gak...tp aku syukur ada leesya sbg penyeri idup aku laki bini...

apa2pun aku gembira sbb kwn2 seperjuangan aku dah peknen kembali...tahniah!

nome berkata...

bed: lega aku ko soker rambut aku...thanks beb!

dah hujung2 puasa camni pun, ko still bz tahap gaban ek bed...cian sgt kamoo...byk tol keje nak kena wat...aku x taulah bile ko dah cuti panjang sok, enpon bb kamooo asik berbunyi tak henti2 kan? apa2pun jaga kesehatan ko yer..

nome berkata...

mai: lahai....kalau ikutkan ati mie lg soker bukak posa kat umah dgn family...lg best..walaupun mkn simple tp sonok...meriah je rasa...

x sonok mana pun bukak kat luar nih, lg menggemukkan adalah...ekeke...

peah @ peps berkata...

"my turn pegang baby...rindunyer pegang2 baby....perlukah aku?"


jwp: perlu!..perlu!
(atau mungkin udah ada di dlm belly mu?..tsk)

nome berkata...

peps: kahhhhhhhhhh....dlm bellyku? now lom lagi...soooonnnnn bebeh...