Selasa, 28 September 2010

Ada Org Jauh Dtg Umah Aku

mgu lepas aku terima kunjungan yg tak disangka2....org jauh lak tu...dari Seremban 2...hepi tidak terkata bile dpt bertemu 4 mata dgn wanita comel beranak dua nih...sapa lagi kalau bukan LEA...

dtg plak dengan hero2nyer....ada 3 org semuanye...terdiri daripada Kamsani, Khalif dan adik Kipi...sambil borak2 dan tanya2 kabar....diselangi plak dgn keletah anak2 lea...mmg best la...behave tol anak2 ko lea..nangis pun manja2 gitew...pandai plak tu bawak diri...mmg bagus!

aritu aku hidangkan mee jawa pada lea sefamily...to lea, akak mintak ampun ye kalau ada salah dan silap sepanjang lawatan lea ke umah akak...hope kita bertemu lg di masa depan yer...thanks sgt2 sbb sudi dtg ke umah akak

aku dan lea...lea ni seorg yg sgt ceria...abaikan muka aku yg separuh dibina itew...


anak2 lea yg sgt behave...nangis pun manja jer...x penah dgr derang menjerit...


leesya pun sonok dpt jumpa hero2...sempat main sekejap jer, then leesya hanyut dibuai mimpi...


inilah abg khalif...seorg abg yg penyanyang...pandai lak tu jaga adiknyer...kecik2 lg dah pandai...


cam kembar plak si khalif dan kipi nih...ekeke...


menu aku aritu..mee jawa...

keluarga lea sedang menikmati mee jawa

2 ulasan:

LeaKhalid berkata...

hahaha..terima kasih ler kak mie...got ur comment through email...

pic kita dr camera kam lom lea upload lg...nnt lea email kt akak pic tuh...

hishhh....raisau sgt kak mie...takde ape yg kurang..kami laki bini tmbh 2 kali..sgt sedap...n terus kenyang..(^^,)

kami pun ingin mengucap terima kasih kerana sudi menerima kehadiran kami...next time kalo kami dtg, tak yah susah2 msk..kami dtg nk jmp kak mie sekeluarga je..

insyallah...nnt kita jmp lagi..(^^,)

nome berkata...

lea: of kos la risau kan...ate dah jd tuan umah...takut ada yg x cukup dan sedap di mata jer...ekeke...tp kalau lea kata ok, so ok la tu...

sampai jugak lea ke umah akak...dpt gak kita ketemu akhirnyer..insyAllah di masa2 depan, kita ketemu lagi