Isnin, 17 Mei 2010

Tag yg terbengkalai, now dah siap

Tag ni dah lama tersimpan..dari mgu lepas try nak slot in entry tag nih...tp ada jer keje kena buat...ceh..alasan sungguh...tag ni datangnyer dari suhida dan aieza...thanks ye korang...sudi bg aku tag nih

Syarat2nya:
1- mesti menggunakan huruf pertama dari nama blog anda.. = HURUF F (faizuraleesya)
2- jawapan x boleh berulang.. = BAIK!

1. nama anda : Faizura (faizal dan azura)
2. perkataan 4 huruf :
F I F A (bulan dpn kan world cup bola)
3. nama budak laki :
Farouk
4. nama budak perempuan :
Ferisya
5. pekerjaan :
Fireman...aci dak dlm english
6. warna :
Fink! kahhhhhhhhh....mana ada warna start huruf F...
7. sesuatu yang anda pakai :
flip flop....ghupe dia cam sandal
8. makanan :
fruit...aci dak!
9. Sesuatu yang boleh dijumpai di tandas :
fan = kipas....kahhhhhhhhhh
10. tempat :
finland (no idea la)
11. alasan bila terlewat :
Faizal terlambat bangun (faizal=nama somi)..ekeke...
12. sesuatu yang anda jeritkan :
FOOOIIIIIIII!!!! (sbnrnyer oooiiii...tp aku letak foiiiii...fedulik la...kahhhhhh)
13. tajuk filem :
Final Destination
14. minuman : Fresh Orange
15. kumpulan muzik :
F4 (aku tanya bebudak opis nih...kalau salah..bukan salah aku...kahhhhhhhhhhh)
16. haiwan :
Fish
17. nama jalan :
Farouk road...aku hentam je nih....kahhhhhhhhhhhhh
18. jenis kereta :
FERRARI la....hat ni aku laju...sbb tu je yg sotat huruf F

so dah siap dah...lega!

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

wakakaka .. kite nye dekat2 kan ..

F jgk .. Fazil azura ... fazilzura

Jue @ atanayuiman berkata...

saper wat huruf F, semua xdpt name colour... colour FUSCHIA laaa.. hehe

mamashasha berkata...

beb bukan title blog ko 4ever in love ke? canner tu nk start ngan 4 kat depan...wakaka...

faizuraleesya url blog kan.....ngeh3x tak aci tak aci.....wat balik...


wakaka sgt kejam kan?

nome berkata...

zura: ha ah la...lebey kurang sama jer..gabungan nama somi isteri

nome berkata...

jue: halamak! x terpk plak fuschia tuh....wakakaka...

nome berkata...

bed: kahhhhhhhhhhhh...ko nakal la...ko kantoikan aku....wakakaka...aci la..aci la...payah arrr kalau nak sotat dari huruf 4...bikin jiwa kacau je kalau wat semula....wakakakakaka....