Isnin, 17 Mei 2010

Dapat Rezeki Free

aku nak hapdet byk entry arini sbnrnyer...tp disebabkan kesibukan..dan aku plak tertinggal usb kat umah...maka esoklah baru aku hapdet psl citer wiken baru nih..

gambar2 kat bawah ni, ehsan dari kwn opis aku yg lunch together td kat SR (secret recipe)...arini Haji Akhir baek hati nak belanja kami makan...maka gigihlah aku menapak sampai ke pavillion semata2 nak mkn secret recipe....yg harunyer...ramai giler manusia serbu SR...almaklumlah skrg ni SR wat rege murah for set lunch....sampaikan ada kwn aku ni yg dulu x layan SR...now dah pandai nak mkn SR....ekeke...tu arr...aku dah ckp....mkn jgn memilih...sedap apa mkn kat SR nih...rugi x mkn kat sini....ekeke....

air atas ni..aku yg orda...cappucino blended with cokelat tabur


ni kwn aku yg orda..chocolate blended


hat atas ni sgt2 sedap di tekak..belong to kwn aku fara...loper plak apa namanyer


yg ni pun sedap


hat ni aku order...fish n chip....abis licin aku bedal...haji bekalkan kami kek sorang satu...aku amik macademia...dah abis dah pun..minum ptg td....ekeke....thanks aji akhir

14 ulasan:

AieZa berkata...

hahaha ada jugak kawan ko mcm tu eh.. aku pun ade gak sorg member tu kata dulu xlayan.. tp skang layan plak.. perghhh dah ludah jilat sendiri.. astaghfirullahalazim.. melayu mudah lupa cam tu la kekdahnyaa..

aku pun klu g SR mesti order ice blended cappucino.. sedap betulll.. epal kasturi order gak.. kalau wang di poket dah susut.. aku g last saturday.. masih terasa di tekak ku ini.. kaya SR..

Jue @ atanayuiman berkata...

haha.. xkira wang susut ker masyuk ker, kalo penyegatnya dah dtg, mesti kena terjah juga! kalo x, mesti akn jadi kepingan.. huuhuhu.. sedap tue..

mamashasha berkata...

aduh sorang lagi ke SR.....asyik SR je memasing...cemana tu...sangap wei tengok menu korang nih...murah rezeki ko me....

Tanpa Nama berkata...

FULAMAKKK ..

besh nye menu2 ko beb .. harus leleq liuq

Kwn ko tu , myb x penah rs SR kut... tu yg dia x makan, myb dia tgk ramai je makan ala2 sodap (mmg pung).. so dia pun terjah ler.. pulak ado kwn yg mmg sgt2 obses SR cm ko , lg ler dia sonok nak terjah ..


dok makan preeee.. murh rezeki ko beb

nome berkata...

aieza: aku rasa kwn ko ego tuh...tp dlm hati nak cuba gak mkn kat SR...tu arrr...kena rasa dulu, baru tau...sedap tak sedap mkn kat SR nih...

aku paling minat kalau minum kat SR...air epal kasturi tu ngan ice blended...x kira la berperasaan apa...janji blended....ekeke...

nome berkata...

jue: bleh je nak layan SR sekali sekala..ikut kemampuan...kalau dah tekak nak merasa, apa salahnyer...mmg cedap!

nome berkata...

bed: x sengaja beb...memasing terjah SR...aku pun x sangka zura ngan aieza pun mkn kat sane dan sama2 plak tu hapdet psl entry SR...ya ampun...aku mmg tidak ketahui...

alhamdulillah rezeki beb, ada org sudi nak belanja mkn kat SR...

nome berkata...

zura: mgkn kot..kwn aku tu terpesona nak mkn kat SR bile tgk org lain puji mkn kat sane sedap...tu yg dia pun terikut gak sekali nak merasa...padahal dulu mati2 dia x mo mkn kat sane...siap ckp x mo layan tuh...tp last2...mkn gak...kahhhhhhhhhhhh....gelak je aku tgk dia mkn...bersungguh tau..

nasz berkata...

mknan makin sedap kalao free kan?? hehehe

Ryn berkata...

makan free memg sedap...tmbh2 plak kat SR...mantopp!!!

sian nya laa kat kawan ko tu mie..baru dia tau penangan SR camne..kerat jari laa saper yg kata tak layan tu...skrg lebih sudu dr kuah jadinya...kahhhhhhhhhhhhhhhh!

nome berkata...

nasz: tol nas...aku setuju...lagi2 mkn pree...mmg sedap je ditekak...ekeke...rezeki aku kat sini nasz...alhamdulillah...

nome berkata...

ryn: tu ar beb...baru dia tau penangan SR camne..arini pun dia ckp nak ulang mkn kat situ lg...tp aku x larat la plak nak menapak jauh ke sinun...kat sebelah pavillion...huhuhu...dia nak rasa tom yam kung plak arini katanyer....

Mrs. Simplicity berkata...

alamak, baru ni nak komen. semalam tak sempat. ye la me, betul ckp ko, SR lately especially lunch time mmg pack.sebelum ni org dok ingat SR = mahal. padahal tak mahal mana pun.

ko mmg muka rezeki. rezeki org belanja makan je selalu. best betul!

nome berkata...

alya: tu ar alya...now mmg pack time lunch...lg2 SR dah wat rege menjunam for set lunch...lg ramai la org serbu...

alhamdulillah...sepanjang aku keje sini...ramai yg nak belanja...nak besarkan badan senang je alya...kalau nak kurus...mmg payah...ekeke...