Khamis, 20 Mei 2010

Melawat ICT, Shah Alam

gambo2 aku di ICT wiken lepas...lambat hapdet memandangkan aku kebizian skrg nih...

tip top la ICT...ala2 kat luar negara..byk lampu warna warni..aku amik kesempatan kongsi keindahan ICT ngan keluarga mertua aku, pasni giliran parents aku plak melawat ICT..bukan main sonok kitaorg ke sana...sementara masuk ICT ni FOC, eloklah korang semua gi melawat...sok2 dah letak rege, dah terbang $$$...huhuhu...malas nak citer panjang, moh kita layan gambo

aku dan family yg teruja tgk lampu warna warni


ibu dan anak


sonok aku tgk mak mertua aku mlm tu...excited tol mama...


en somi dan kedua ibu bapanyer


pengasuh anak aku a.k.a bibik


ibu mertua ku


aleesya yg teruja tgk lampu


us!


vavava bibik...bukan main lagi peluk mama yer...ekekee....


senyum sampai ke tinga ko yer..ekeke...epi tol dia mlm tu...


geram je aku tgk lampu2 kat ICT nih...


lampu bentuk tanglung pun ada..leesya dok pandang lampu jer


parents in law aku yg sgt2 romantik...sporting bg pose yg menarek

tonggengan maut tu...ekeke...


aku tertarik ngan cekak tinga rabbit nih...rembat satu utk leesya...siap ada lampu lip lap kat tinga tuh...


leesya yg terasa kepala dia berat







dah abis dah...jom kita gi makan...pastu aku angkut parents in law aku mkn kat restoran seksyen 7....sonok tgk mama dan abah enjoy kuar ngan kitaorg...nnt2 kita kuar lg k...

10 ulasan:

Jue @ atanayuiman berkata...

ramai tol org dah pi sini ekk?? hehehe.. bercahayaan laaa...

AieZa berkata...

aduhaiii hati semakin membuak mau ke sanaa.. syok eh orgtua husband ko.. ape cite mik gambo menonggeng tu pakcik oiii.. hehehehe..

maid ko la org paling sonok.. dah la g tmpt best2.. pastu byk plak amik gamba.. meriah btul..

mamashasha berkata...

best kan me, aku tiap2 hari lalu ICT tiap2 hari tu jugak la shasha request nk pegi lagi...bukan dia je excited mamanye pun sama.....mcm kat overseakan....sakan maid kamoo ye aku tgk dia yg paling teruja...

nome berkata...

jue: sementara xde charge bayaran, elok pi terjah...x lama lg, sure ada charge masuk...

mmg ramai org dtg tgk jue...penoh parking..

nome berkata...

aieza: aku pun x tau nape parents in law tangkap gambar sambil menonggeng..ekeke...mmg sporting abis la derang kalau bab2 amik gambo nih..lagi2 bapak mertua aku...asik amik gambo je kejenyer...ekee

bibik aku mmg epi giler malam tu, sket2 suh amik gambo dia...nnt dia nak tunjuk kat org2 kg dia...wakakakaka...layan kan jer

nome berkata...

bed: ko lagi best beb, sbb dekat sgt ngan umah ko...sure shasha teruja sbb ari2 lalu kat situ...mmg dari highway shah alam-klang tu dah nampak warna warni...cantek sgt kan ala2 kat oversea...

bibik aku mmg teruja tol bed, layan segala lampu2 kat situ...

Ryn berkata...

sentap mokcik ok!!!

meriah betol lampu2 neon itu ye...

nome berkata...

ryn: kahhhhhhhhhh...sobar mokcik sobar!

sok2 leh je nak gi lagi..aku pun x puas nak jalan kesitu...aritu cian kat parents in law kalau nak jalan jauh2...soon, nak kesana lagik...moh kita!

Mrs. Simplicity berkata...

ramai dah ke sana. aku gak belum ada rezeki smpi lg. mintak2 la sempat sampai before kena charge. kalau dah kena charge mesti mahal. tgk belampu2 sana sini wajib la mahal tiket masuk sebab maintenance nye pun mahal kan?

cekak leesya tu comel. besar tul telinga rabbit tu mcm ko pun muat pakai me.

in law ko sgt la sporting :)

nome berkata...

alya: tu arrr..aku rasa soon kena charge kot kalau nak masuk ICT...ate byk guna elektrik kan? sure kena bayar...kot la...ekeke...apa lagi, kalau ada masa terluang, gi la terjah sana...

aku pun soker tinga rabbit tuh...mmg muat aku pakai beb...rugi lak beli satu jer...

mmg parents in law aku sgt sporting dlm bab2 bergambo nih...nampak ceria derang mlm tu