Rabu, 5 Mei 2010

Surprise Besday Party for Hana

kejadian ni berlaku sabtu lepas, sejurus aku dan family abis sopping brg2 kawen adik...ate terawal dari yg dijangkakan...maka aku pun kol ryn, kot2 dia free...bleh ar ajak kuar...

dah namanyer rezeki, masa aku kol tu, ryn baru je abis sopping kat mines wonderland which is tak jauh dari umah mak aku kat serdang...so apa lagi...terus la kami wat surprise tuk aieza, memandangkan lokasi dari mines ke bangi tak jauh...lgpun kami nak bg adiah besday hana...

x sangka plak aieza ada kat umah masa tu, siap ada wat kek bagai...mmg rezeki kami langkah kanan dtg mkn kek velvet...dptlah kami merasa kelazatan kek velvet aieza....sgt2 mantop, aku bleh bagi 5 bintang...maapkan kami ye za, sbb dtg x bgtau...tp ko pun soker kan kami dtg mengejut camtu? ekeke....

sonok gak dpt berjumpa camni...borak2 sambil makan mee jawa mak aeiza...sedap tol mee jawanyer...sumer sedap la aritu...air pun sedap...kahhhhhhhhhhhhh...harap2 ko soker yer adiah besday yg aku bg kat hana tuh...jom layan gambo


inilah dia kek red velvet hasil air tangan aieza...sedap sgt2


cupcake tu belen2 yg aieza order dari kwn dia...


anak2 main yer...biar ayah2 jaga...ekeke...


meriah umah aieza bile kami serbu...ya ampun....


inilah dia tuan umah...aieza


ini plak mama adam..ryn


hana yg tak sabar nak terkam kek


walaupun mummy dia cuba halang, tp hana berjaya gak calit2 kek tu


korang tgk apa yg aku buat, aku bawak lari kek...sbb hana nak terkam kek tuh...kahhhhhhhhh


one hepi family...time ni kami ramai2 nyanyi lagu besday hana




org kuat di belakang tabir...perkenalkan mak aieza...thanks ye auntie sbb masakkan kami mee jawa malatops


ini rupe kek velvet setelah dipotong...


aleesya yg khusyuk main


kami bertiga...sayang korang selamanyer...semoga persahabatan kita kekal hingga ke ujung nyawa


kami dgn anak2 masing...kecuali ryn sbb adam x mo bergambo


ayah2 dan anak2 memasing




8 ulasan:

Ryn berkata...

banyak gambo...sori laa korang..aku takde mood nak update belog belog ni laa skrg ni..keadaan tidak mengizinkan...MALAS sebenaunya...

neway, hope kek velvet yg tak berapa nak jadi bak kata aieza tu bukanlaa disebabkan kami yg dtg mengejut tuh..hahahaha..

tp memg sedap kek tuh + mee jawa plak mantop sedap seyes...

Jue @ atanayuiman berkata...

kak velvet.. terngiang2 dari aritu.. huhuhu..!!~

AieZa berkata...

tu la pasal.. byk plak gambo.. nnt ade mood ko update la ryn.. simpan2 dulu mood itu..

tq dtg.. dtg dgn tgn berisi lak tuh.. aku pun x expect nk menerima kunjungan tetamu aritu..

tp jgn serik dtg lg ya.. sonok tgk hana main2 dgn leesya n adam..

mamashasha berkata...

hoho surprise betui ni...tapi mmg korang langkah kanan kan? dapat la merasa kek velvet yg mmg mantop tu....hope friendship berkekalan 4 eva and eva......

nome berkata...

ryn: pembawakan bb kot beb...sbb tu ada rasa malas nak hapdet....xpe2...slow2 nnt rajinlah balik tuh...

tp mmg sedapkan mee jawa mak aieza? aku pun soker....

nome berkata...

jue: pe lagi jue..mintak resipi dari aieza...seyes sedap..

nome berkata...

aieza: aku pun sonok za tgk anak2 kita main kat umah ko...ya ampun...abis umah ko bersepah...

hope ko soker tgk kami dtg...

nome berkata...

bed: tu ar bed...mmg x sangka aieza ada wat kek velvet aritu...tol2 kami dtg langkah kanan...dpt la merasa kelazatan kek velvet aieza...