Khamis, 27 Mei 2010

BILE HATI DAH PANAS, ADA PLAK PENYEJUKNYER

Dear All

As an appreciation and in recognition for the hard work & commitment displayed by employees, I am pleased to announce that the Board of Directors has approved the payment of a four (4) months bonus in respect of the Financial Year (FY) 2009/2010 to all eligible employees.

Eligible employees who served less than 12 months in the FY 2009/2010 will receive their bonus on prorated basis. Employees with Performance (PPES) Rating of ‘1’ will not receive bonus.

The Board of Directors, at a later stage, may decide to award a discretionary bonus, if any. A formal notification to all employees will be issued accordingly.

I hope you will continue to discharge your responsibilities diligently to achieve superior work performance without compromising on our SAFETY to realize the Company’s aspirations to be the leading player in the O & M business within the oil and gas industry.

The above four (4) months bonus will be paid together with your May 2010 salary.

Regards.

Datuk Farish Rashid


bile hati tgh 'panas' dgn gossip2...tetiba aku receive email baek punyer dari Datuk Farish...YAHOOOO!!!! AKU DPT 4 BULAN BONUS TERMASUK SEBULAN GAJI...YEHAAAA!!!! BEST GILAK!!! hat yg panas bergelora td, terus padam serta merta...alhamdulillah....rezeki Allah...

18 ulasan:

Ibu Mifzal berkata...

wah....bestnya nome...banjer aaa...kami yg staff gomen ni..nak merasa sebulan gaji pun payah..bestnya nome dpt 4 bulan bonus....best...best...sgt best...

nome berkata...

lahai...ni pertama kali ni dpt bonus 4 bulan...selalunyer x sampai pun...mgkn tahun ni kami x kemana2, so datuk bg byk sket...x taulah...apa2pun mmg syukur dgn rezeki yg mie dpt nih...bleh je nak banja ainey....meh ar turun KL...pastu drop msg kat mie...bleh ar mie banja...tingin gak nak jmpa ainey...

A.I berkata...

WAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

rezeki tu nome. sronoknya la hai... :)

kau nk blanje ainey je ke? aku, takmo? :P

AieZa berkata...

4 bulan tu mie.. ya allah... +-+-5 angka gak tu campo sebulan gaji... baiknya datokkk.. xnk bg saye keje sane ke??? kahhhhhhhhhh..

nome berkata...

k.ai: lahai...ko jgnlah cenggitu...ada rezeki berjumpa, aku banja ko k...hope ko sudi la jmpa aku ye kak...sapa la aku ni kak ai...ekekeke...

nome berkata...

aieza: aku lom cek online lg bape total aku dpt...alhamdulillah rezeki za...murah rezeki aku...cam tau2 je aku mmg nak pakai duit tuk kenduri adik aku...nak tolong parents aku apa yg ptt...lg2 aku anak sulung dan adik badik aku x ramai..cuma aku ngan adik jer...tu yg kena bantu sepenuhnyer tuk kenduri adik aku nih....syukur alhamdulillah....

Ryn berkata...

alhamdulillah...amin...rezeki korang sefamily tuh...

nome berkata...

ryn: alhamdulillah ryn....rezeki anak banak...termasuklah rezeki tuk adik aku yg nak kawen nih...

mamashasha berkata...

syukur me, aku tumpang gembira, tumpang bahagia, dengan rezeki yang kau dapat ni....serious me syukur sangat blh hilang segala masalah....

open table ke? mana? chilis?

aku on je..

Jue @ atanayuiman berkata...

waahh..!! rezeki tgh thn.. biasa org dpt bonus ujung tahun.. ini kes special nieee.. congrats kak.

nome berkata...

bed: thanks beb...alhamdulillah rezeki aku sekeluarga...

aku no hal nak open table kat Chilis...sile roger aku...bile dan di mana? cewahhhhhhhhhhh

nome berkata...

jue: opis akak ni pelik sket dek....org selalunye dpt bonus awal atau ujung thn, tp kat sini suka bg tgh2 tahun and sebelum raya...dpt 2 kali setahun....apa2pun mmg syukur rezeki yg akak dpt nih...thanks jue!

suhida berkata...

murah rezeki ko nome.klu hati ikhlas nak bantu famili,insya allah rezeki lagi sentiasa mencurah2.

Mrs. Simplicity berkata...

aku baru baca ni. congrats nome! aku happy tuk ko. berbaloi kerja bersungguh2 dihargai dgn bonus kan?

dpt bonus 4 bulan sebab tak gi mana2 ko cakap? maksudnye family day eh? harus aku propose ke management aku ni. bia banyak bonus dari gi berjalan. kahhhh..

LeaKhalid berkata...

tahniah kak mie...arituh dpt uwang + penghargaan dr comp...nih dpt lagi ...mmg rezeki sungguh 2010 buat akak...(^^,)

nome berkata...

sue: alhamdulillah rezeki family aku gak sue...dpt gak aku tolong sket2 kenduri adik aku....dah samat dah pun aku bg cash kat mak utk top up kenduri kawen adik...

nome berkata...

alya: alhamdulillah syukur boss sudi bagi bonus sebanyak tuh...dptlah aku ringankan beban parents aku utk buat kenduri kawen adik...lega seh!

cam thn lepas, company aku bawak kitaorg gi karambunai, so bonus pertengahan thn dpt sebulan jer...tp thn ni idak ke mana2, tu yg dpt lebey sampai 4bulan...alhamdulillah....

nome berkata...

lea: tu arrr...rezeki yg tak disangka2...alhamdulillah...syukur sgt2...