Jumaat, 21 Mei 2010

Malas nak masak

aku tepon bibik ckp x yah masak...smlm kami anak banak tingin nak mkn pizza...balik je keje, singgah pizza hut Kelana Jaya...tapau 2 large pizza with cheezy lava (peberet aku)...ekeke...

x ku sangka abis licin..kahhhhhhhhhh...gigih kami menghabiskan...leesya pun mkn sekali...walhal sblm tu bibik dah suapkan dia mkn...


aku ngan leesya...abaikan muka aku yg berminyak itew...muka yg kepenatan selepas merempit balik dari keje


somiku yg tak sabar nak mkn pizza


our dinner mlm td...2 large pizza...abis licin! mkn kat bawah..senang...


pizza berperasaan island seafood (peberet aku)


peberet en somi (super supreme kot, aku loper)


jemput makan semua


gambar leesya pakai telengkung aku selepas semayang Isyak...dia pun nak semayang sekali..alhamdulillah

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

alahai cute nye leesya pakai telekung..

mak aiii , 2 kotak tu korg bantai ber 4 je yek .. , sure sodap tu ..

aku kalau piza mmg suke HAwaian chicken ...

mamashasha berkata...

semalam tgk ryn makan KR aku nak makan jugak....ari ni tgk ko makan pizza pun aku nak jugak...abih camno tu me? sila jwb utk aku...

aleesya, sejuk perut ibu mu ngandungkan kamoo....gud girl..

Ryn berkata...

alahai...cheezy laa plak...terus terjah KFC ko...

Diarihatiku1976 berkata...

wahhh.. bestnya.. lama tak makan pizza ni..

Jue @ atanayuiman berkata...

waahhhhhhhhhhh..! chezy lava.. my feveret lah.. lg2 smlm hujan.. mmg sedap mkn kan? pergghh!! kuar dari oven lg sedap..

nome berkata...

zura: hawaiian ciken pun sedap...ko soker perisa tu ek? apa lagi...moh terjah di ujung mgu...

jgn x caya tau, 2 pizza large tu kami bertiga je mkn, leesya mkn x byk mana pun...perghhh...camne la diet..hancus diet...ekeke...

nome berkata...

bed:ya ampunnnnnn....x sengaja plak bikin ko terliur...apa kata aku selesaikan masalah ko nih, aku cadangkan, ko beli dessert cam muffin kat KR....pastu main dish, ko beli pizza...so dua2 dpt rasa...amacam? ok tak idea aku yg merapu nih? kahhhhhhhhhh

nome berkata...

ryn: amacam menu pizza ni, ada bikin tekak ko rasa nak mkn tak? aku nak bikin selera ko ada balik nih beb...

nome berkata...

diaryhatiku1976: thanks sudi jenguk belog mie..bleh tak mie panggil akak? apa kata balik keje kang singgah beli pizza..akak pun dah lama x mkn pizza...ekekee...

nome berkata...

jue: tol la jue...mmg lazat dan berkrim kalau baru2 kuar dari oven..masih terasa kat tekak cheezy lava pizza tuh...lagi2 plak smlm ptg ujan..mmg licin pizza kami bedal...

AieZa berkata...

uishhhh.. dah lama tak makan pizza hut nih.. harussss ajak husband aku nih... isk isk.. mcm sedap jek.. cheesy flava nih xpenah try lg.. mewah tul cheese nya..

nome berkata...

aieza: sile terjah za di ujung mgu...pesan pizza yg ditambah cheezy lava...kena charge 5 hengget rasanyer kalau letak cheezy lava...tp mmg byk la cheesenyer....

Mrs. Simplicity berkata...

oh disini la yg ryn terliur tu. patut la terliur. aku tgk pun terliur ko. ko buat tajuk tu malas masak, kalau aku la kan, ari2 bole buat tajuk yg sama. ater hari2 malas masak. hahahah... bukan malas cuma tak sempat. kaaahhhh alasan lagik disitu.

leesya dah ada telekung sendiri ek? harus aku beli utk nia gak ni. :)

nome berkata...

alya: aku saje je tempek gambo menu pizza tu sbb ryn ckp dia xde selera mkn...pastu dia ckp dia x reti nak mkn apa....so aku tempek la supaya selera mkn dia naik...last2 dia terjebak beli cheezy wedges...kahhhhhhhhhhhh....

nome berkata...

alya: tertinggal plak nak bgtau psl telengkung tuh...

aku mana ada beli telengkung tuk leesya...yg leesya sarung tu, telengkung aku...ekeke...aku pun hengat nak cari satu tuk dia...mana nak cari ek?

shah-ila-ain berkata...

leesya..baguss..nanti sampai besar rajin solat tau...

woiii...pizza...kalau aku larat habiskan 2 potong jerr..hehe..

nome berkata...

mel: tgklah tank ko besar mana weiii? kalau tank aku besar ko, sure aku pun larat mkn 2 jer...tp tank aku sebesar lori...tu yg mkn sebeban tuh...ekekee...ish3x...