Selasa, 18 Mei 2010

HAPPY BIRTHDAY BOSS!!!

HEPI BESDAY TO U BOSS! semoga boss dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki...

you la satu2nyer boss chinese yg bermisai, tu yg buat u different from others...jgn mare boss...i gurau jer...i tau u suka baca belog i nih...sbb kantoi ngan i aritu...i nampak u baca...ekeke..

harap u suka hadiah pen yg i berikan utk u boss...tp i rasa u suka...sbb u terus pakai td...ekeke...

pen parker yg aku beli smlm kat klcc...x tau nak beli apa sbnrnyer...hat ni je yg aku soker...


vavava...senyum yer boss..epi besday to u!


aku pose dulu sblm bagi adiah kat boss...sempat lg tuh...gambar fresh baru amik td...ekeke...

12 ulasan:

AieZa berkata...

wowww.. boss baca blog ko.. kahhhhhh..

anyway if u read this Nome's Boss.. Happy Birthday To You.. May You Have More Birthday To Come.. :)

nome berkata...

aieza: tu arr...aku pun x caya sbnrnyer..aritu kantoi ngan aku waktu lunch...focus giler kat lappy dia...last2 aku skodeng...dia tgh baca belog aku...wakakakaka...aku hengat dia marah aku wat belog nih..tp dia bg positive reaction...dia support aku wat belog...at least aku ada hobi yg bleh dibuat...so takdelah borink kat opis...syukur dpt boss yg paham cam dia...

Tanpa Nama berkata...

HEPPY BESDAY BOS MISAI (aci dak)..

wakakak dia baca blog ko ? for sure dia x marah beb , ko pun ado story psl geng2 opis, makan2 pree.. sure dia suke muke dia kuor kat blog ko .. glam kejap

Mrs. Simplicity berkata...

boss kantoi dgn ko baca blog ko? hehehe.. cayala boss! boss mmg sporting. tu pasal your staff nak keje sampai pencen kat situ. heheh.. boss mesti baca ni kan? happy bday to you boss!

last friday bday boss aku me, aku tak terwish pun. hahaha.. kejam punye staff.

nome berkata...

zura: kahhhhhhhhh...aci jer kalau ko nak wish camtu..dia tau dialah satu2nyer boss cina yg bermisai kat sini...

ha ah kot...sbb tu la agaknyer dia suka baca belog aku...sbb ada byk gak gambar dia dlm belog aku....glam dia

nome berkata...

alya: thanks wish besday kat boss aku...boss ko camne? dah wish lom arini? ala...boss ko sure paham nape ko x sempat nak wish mgu lepas...memasing bz kan...agaknyer kalau ko wish dia arini, sure dia terharu...epi belated besday to u boss gak

mmg aku dah ckp kat boss aku, nak sign keje sampai pencen kat sini...ekeke...

Ryn berkata...

HAPPY BIRTHDAY BOSS!

ewahh...mcm bos aku je..hehehehe...

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- berkata...

hepi besday to me! nak jugak! wakakakaka!!~

nome berkata...

ryn: tq..tq..on behalf boss aku..aci dak? kahhhhhhhhhhhh

apa salahnyer ryn? anggap je boss aku cam boss ko...ekeekee...

nome berkata...

jue: arini besday jue gak ek? ala2...epi besday to u gak my dear...semoga panjang umo dan dimurahkan rezeki...

mamashasha berkata...

happy birthday gak kat bos ko me....cayalah kantoi tu baca blog ko....dun worry boss nome story yang baik-baik aje.....huhu

nome berkata...

bed: tq..tq bed...baru arini aku sempat balas komen ko..sbb smlm aku EL....aku pun nak bg note yg sama cam kamo kat boss aku..."dont wori boss, i story menda yg baik2 jer" ekekee....