Selasa, 11 Mei 2010

Malam Award - Part 2

kesinambungan gambo2 aku sepanjang dinner kat impiana hotel...harap jgn bosan yer...video menari bollywood tu akan ku selitkan next entry sbb entry skrg ni penoh ngan sesi bergambo...ya ampunnnn.....

gambar ni aku cilok dari camera opis...baru la terang sket...

aku ngan en somi...bergambo dlm ballroom


tu dia...spotlight suluh tepat kat aku, sejurus aku masuk ballroom..segan weiii...


ada2 je bebudak opis nih...siap tarikkan kusi utk aku..thanks ye!


time aku tgh sibuk nak mkn...almaklumlah dari pagi x jamah apa2...time tu lah, bebudak opis nih kaco aku...ekeke...


sesi bergambo ngan anak2 dara...aku sorang je mak dara disitu



aku kena tarik naik pentas nari bollywood..cuak jap...mula2 je malu...tp selepas tuh...kahhhhhhhhh


kan aku dah ckp...ni pun slow2 je tau...lepas tu, baru laju tahap kuasa kuda...ekeke...



org yg bertanggungjawab suh aku nari atas pentas


bergambo dgn salah sorang boss kat situ..Capt Jaikumar


ngan bebudak opis


bersama Dato Fuad...very humble person...suka sakat aku kat opis...


the black group


bergambo je kejenyer


masa menerima award


bersama dgn penerima anugerah lain


bersama dgn boss projek aku...Mr Wong







bersama dgn Dato Fuad dan Datuk Farish


sebelum balik...meh pose ramai2...meriah!

23 ulasan:

Ryn berkata...

meriah2...tak sabor nak tgk video gelek gerudi ko tuh...vavavavava!

Ultra-Trim berkata...

oii.. very the blackkk kauu yeee.. kakaka english semakin broken sejak tengok Adnan Sempit The Series.. kekekeke..

cantik kaftan ko tu.. i like.. hik hik...simple but nice... pssttt ko lagi nampak snagat gorgeous dari anak-anak dara ituu sume kekekeke

AieZa berkata...

wahhh sume happy je ye.. sonok je sume mereka2.. kalau ade dinner sebegini rupa.. isk tp klu aku pun suka.. hehehehe..

AieZa berkata...

gigih aku menilik gambo satu persatu.. hehehe.. tp kelakau tang si baju merah tu.. beria dia jget tuh.. kahhhhh.. ko pun mie.. layan kan ajerr... hahahaha.. tp best lah mie.. opis ko sume sporting...

nome berkata...

ryn: sabar yer...next entry aku letak video tuh..sgt2 kelakar...ekeke...

nome berkata...

wana: kahhhhhhh..paling aku x tahan dialog adenan sempit "muka saya garang wak, saya ni rempit wak, tp dalam hati saya ada TAMAN" kahhhhhhhhhhhh lagik...ko pun tgk kan filem tuh...baek ngaku!

thanks wana...aku pun soker baju tu..simple...

nome berkata...

aieza: mmg aku soker za...bebudak opis ni sporting...sayang derang semua....baek2 tol derang nih...

si baju merah yg menari tu za...penah menang johan pertandingan menari kat tv...aku loper arrr nama nyer...mmg lembut je kaki tangan dan badan dia...nnt ko tgk video yer..

Ultra-Trim berkata...

Deeee.. gua.. bukan takat pelemm.. drama series dia pun gua layan deeee.. kah kah kah.. aku tengah jatoh chneta ngan lakonan abang macha yang ganti cat farish lagi kelakau sioottt.. kekekekek

nome berkata...

wana: hat series tu aku selalu terskip...sbb berebut2 ngan anak aku tgk kartun...sapa abang macha yg ganti cat farish nih??? kelakau ek? kalau sempat aku terjah drama tuh...

Ultra-Trim berkata...

haruslah ko kene tengok.. hehehe setiap jumaat 9 malam.. astro warna 132 hik hik aku ulang2 tengok series dia.. sebab aku memaksa izz tengok gakkk

nome berkata...

wana: baek! harus ku tgk....nak gelak guling2 gak...izz pun layan ek citer nih...cayaklah!

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- berkata...

sgt glemer.... hukhukhuk.. cayalah..!!~

nome berkata...

jue: tq...tq....

Mrs. Simplicity berkata...

baru aku dpt tgk dgn terang gmbr2 ni. best la nome. semua sporting. dato2 pun sporting kan? semua pun happy je. wah, aku dah nmpk skit tu gaya ko gelek industan tu. tak saba nak tgk video lak ni.

suhida berkata...

ni mesti gelek ala2 khabi kushi khabi gham ni..kewkekeke..nome,kenapa ko senyum ketat je weh...hehe...

mamashasha berkata...

nome, cayalah jadi kajol ko mlm tu...hehe lain sgt nampak muka ko dgn rambut palsu tu....apa pun baju mmg mantop...i likeeee..

nome berkata...

alya: alhamdulillah..semua kwn2 opis aku ni sporting2 belaka...tp bab naik pentas tu, aku sorang terlebey sporting..yg lain gerun...ekeke...dato promise nak banja aku sbb aku bani naik pentas...x taulah bile alya...jap lagi aku tempek video yer

nome berkata...

sue: tak ar sue...lagu dia ala2 disco dancer..nnt ko tgk lah video aku nari...muka cuak la beb...tu yg senyum ketat tuh....gegel2 nari atas tuh...

nome berkata...

bed: kahhhhhhh...x leh wat apa beb...rambut asal ala kadar jer..tu yg gigih sarung rambut pelesu...aku mintak hat lurus ala2 cleopatra...tp nabilla juru mekap tu ckp...ada org pinjam...yg tinggal hat kerinting jer....huhuhu...dah lambat sgt masa tu, so aku sebat je la beb...

Ummi Nuhlan berkata...

kak noormie..memang terkejut sgt2 ni....esok ptg imah bgtaw....memang rasa xterkata lagi ni...xterluah.

nome berkata...

apa la tu ek imah? akak x sabar nak tau nih...xpe2...esok gitau yer...

Tanpa Nama berkata...

BLACK MARIA is coming..

wah ko vouge gitu yek , dgn rambut ..bj baru .. sakan ko yek .. mmg lawo2..
harus ler ko di buli naik nari2 atas pentas.. rugi ler dh pakai lawo2 x nari2 .. hehehehehh

nome berkata...

zura: kahhhhhhhhh....x sengaja jd black maria....

thanks...thanks...

mmg aku kena buli teruk aritu...boss aku la...cucuk bebudak opis kenakan aku