Selasa, 4 Mei 2010

Alhamdulillah

Dear Noormy,

The Company is pleased to honor your service with the Company through our newly-introduced “
5 Years Service Awards Program.

As an advance notice, we would like to invite you together with your spouse to attend a special ceremony to recognize your achievement.

We look forward to meeting you on the 7th May 2010 at Impiana Hotel @ 1930hrs.

syukur alhamdulillah...dpt gak aku merasa habuan bekerja kat sini selepas 5 thn...makin rajin plak rasanyer aku dtg keje pasnih....ekeke

thn ni adalah thn ke6 aku bekerja kat sini...antara pekerja yg terawal bekerja di opis nih....sonok aku keje kat sini...sonok sbb dpt boss2 dan geng2 opis yg sekepala...so far environment keje kat sini membuatkan aku sentiasa hepi...rasanyer aku sign mati kot dgn company nih (dlm erti kata lain, keje sampai pencen kat sini)

21 ulasan:

Ryn berkata...

ALHAMDULILLAH & CONGRATS BEB!!!!

Amik gambo byk2 nnt...

AieZa berkata...

tahniah mie.. bagus tuh.. diorg belanja lagi nmpknyaa.. makin sayang co ko kat ko nih.. kompom diorg yg sign ko smpai pencen..

nome berkata...

ryn: tq..tq...insyAllah aku amik gambo nnt yer...aku half day ptg jumaat nih...ate nak gi sesama ngan somi..

nome berkata...

aieza: thanks za...syukur alhamdulillah...aku harap company aku sayang kat aku...sbb aku pun sygkan company nih...

td ada spy aku kat HR gitau, mgkn aku bakal dpt $$$ masa penyampaian award...x kisahlah apa2pun...aku redha...eceh2x

LeaKhalid berkata...

waaa..tahniah kak mie....sbg pekerja, tentu rase sgt dihargai bile diberi anugerah camni..best sungguh! (^^,)

mamashasha berkata...

congrats me...bagai diduga kan..best dpt gini membuatkan kite lebih bersemangat utk bekerja.....co kau mmg best me...aku pun nk koje situ...

Mrs. Simplicity berkata...

5 years achievement award. tahniah nome! dan yg bestnye dapat celebrate dgn spouse tu. terasa lagi bermakna kan? seronok bila dapat tmpt kerja yg environment sangat best. tak semua dapat rasa mcm tu kan? syukur..

Tanpa Nama berkata...

sama cm company pak ajil .. leps 5, 10, 15, 20 thn ado habuan .. besh besh

Ibu Mifzal berkata...

wah..sonoknya...mie..apa la habuan tu ya? bonus ek...?

Ibu Mifzal berkata...

kalau gomen kan mie..khidmat 20 thn nga 30 thn je baru dapat hadiah tau..itu bukan bukan duit..hari tu boss ainey dapat jam..kalau khidmat cemerlang br dpt duit..tp yg tuh ena prestasi ok la....huhu..bila la nak merasa..

A.I berkata...

aku yg dah kene kat opis ni masok 10thn takde pon bos aku nk bagi award2 ni bagai :( sedey!

anyway, CONGRATES NOME VOUGE D VASS!! (^_^)

Jue @ atanayuiman berkata...

congratsssss..!!~ best tueeeee dpt reward camtue..

nome berkata...

lea: alhamdulillah...akak pun bersyukur tak terhingga bile company bg token kat kita selepas lama bekerja kat sini...

nome berkata...

bed: mmg aku bertambah2 semangat bile dpt award camni...rasa x mo cari keje laen dah...ekeke...

moh ar bed keje sekali ngan aku...sure lagi meriah...sonok apa...

nome berkata...

alya: part yg bawak spouse tu yg paling best...td aku kol HR, tanya bleh bawak anak tak...pastu HR ckp, bawak jer...ekeke...lagilah aku soker...

mmg syiok keje sini alya...keje pressure camne pun, tp masih bleh handle sbb environment sekeliling best...syukur

nome berkata...

zura: sama ek beb? company aku baru pestime buat anugerah camni sbb company ni baru 6thn wujud...ekeke...untung pak ajil dpt award every 5 years service...

nome berkata...

ainey: mie dengar company nak bg duit...x tau bape figurenyer...alhamdulillah...bleh ar nak tambah2 kenduri kawen adik nih...

nome berkata...

k.ai: lahai...jgnlah sedey kak...walaupun boss ko x bg award kat ko kak...at least dia baik, bawak gi jalan2 cam ke langkawi dulu tuh...tp aku tau boss ko baik ngan ko kak

nome berkata...

jue: thanksssssss....

wdta berkata...

5tahun..lama tu...
tahniah tahniah..syoknye..makan free lagi nome.murah rezeki ko nome.

nome berkata...

sue: thanks sue..alhamdulillah...rezeki Allah