Jumaat, 14 Mei 2010

ARINI ISETAN KLCC SALESSSS!!!

khas kepada member card isetan klcc...anda dipelawa utk terjah sopping sampai lebam...hanya utk arini sajer...sile2...aku dah samat dah t'hari td...giler arrr...panjang giler beratur...tp demi rege runtuh...aku sanggupppp!!!

balik kang...aku nak gi usha lagi..info ni aku sebarkan pd semua kwn2 bloggers aku dan pada semua sekali...

td aku sempat jmpa dan salam DATO MAZNAH...mmg humble la dia nih..yg x bagusnyer...bebudak isetan ni x kenal dato tuh...cian dia...boh layan dato tuh...dato tu nak jd membercard isetan...tp bebudak situ x layan...td aku tolong dia sekejap...terus dia hulurkan business card..perghhhhh..ada chance hantar CV nih....kahhhhhhhhhh...aku gurau jer...

4 ulasan:

mamashasha berkata...

orait ar tu Dato Maznah iron lady tu ke me?kalau ye nape org tak kenal dia...siannye....wahhh shopping sampai lebam ye...silakannn....waaaa gigit jari je...

AieZa berkata...

aiyokkk xkn tak kenal.. tp bebudak muda mmg xbrp nk kenal la klu menteri ke.. yg mana famous2 tu aaa.. xdela expect diorg kenal sume kan..

isetan sale eh.. klcc eh.. today je eh??? aisehhh.. xlarat la nk kesana... klu dak leh gak sing2 lengan ke sana... isk iskkkk jeles jelesssss..

nome berkata...

bed: ha ah...dato maznah iron lady tu la...ada ka ptt biarkan dato tu terhuyung hayang sorang2...cian dia...dia nak wat kad isetan..tp xde org layan...

aku sopping biasa je beb...x sehavoc mana pun...ala kadar jer...org ramai sgt..

nome berkata...

aieza: ha ah...kalau menteri2 x bape femes nih..derang wat derk jer...x kenal la tu kot...

wat susah2 je ko nak turun kl semata2 nak sopping kat isetan...letih oooo...