Rabu, 14 September 2011

Lagi Gambar Raya Yang Meriah

Jelas terpancar kemeriahan beraya bersama2 keluarga…berikut adalah gambar2 raya yg aku cilok dari FB adik2 iparku…thanks la adik2…sbb derang tau aku hapdet blog :D

Lepas ni menyusul gambar2 raya sebelah family aku…insyAllah kalau sempat…


 wahhhhh seronoknya masing2 buat gaya bebas....cayaklah!



 tu dia! acara salam menyalam sambil berphotoshoot...ewahhh!!!



 hat ni gambo seyes tak hengat..



ha yang ni baru cun...selamat hari raya semua (^_^)

8 ulasan:

Yu'xan Lee berkata...

meriahnyer gambar raya, besttt arr semua sporting;0

nome berkata...

zura: mmg meriah sbb semuanya kepala gila2....ekeke...

mamashasha berkata...

u look green & awesome babe! i likeee itu kain very much...haha

aleesya comel nye auntie tgk .....

jemput la raya ke rumah aku mie....

~chekuna~ berkata...

meriahnyer...sungguh ceria...sonok sakan beraya ni..:)

nome berkata...

bed: kita kan sama brand baju raya bed..haruslah suka sama itu pattern baju...windu bangat aku sama kamooo bed...selamat ari raya dan maaf zahir batin ye bed...

insyAllah aku terjah umah kamooo...tak sabar nih...

nome berkata...

kak na: mmg meriah kak na bile semua beradik dpt berkumpul beramai2...selamat ari raya dan maaf zahir batin ye kak na :D

Aiza Haris berkata...

serba hijauu....cantikk...

nome berkata...

tuan puteri: thanks lalink :D