Khamis, 22 September 2011

Aku Dapat Buah-buahan FREE...Yeeehaaa!!!

Sempena dengan kempen Minggu Kesehatan yang berkuatkuasa minggu ini di opis aku…maka hari ini, pihak HSEQ baek hati memberi kami buah-buahan FREE untuk dimakan sesuka hati…

Best! Best! So setiap sorang dptlah 2 biji buah yg merupakan buah epal dan buah kiwi kuning…disebabkan ada beberapa org opis aku takde, kerana bekerje di atas kapal…maka buah yg sepatutnya menjadi milik mereka…kini sudah dimiliki oleh AKU….wakakaakakaka!!! (gelak nakal yg tak boleh dicontrol2)

Besok plak ada game futsal kat Ampang Sports Planet pukul 3pm…bestnya opis tutup awal…semua org dikerah untuk pegi secara berjemaah…ada lawan futsal antara level…aku jd pompom girl je la yer…xde maknanya nak main futsal, kang ada plak sempot tak pasal2…keh keh keh



sepatutnya aku dpt 2 biji buah jer...satu epal dan satu kiwi...tp ada 2 org keje atas kapal...maka semua buah2 ini menjadi milik aku....blurrrppp!!! kenyang aku arini :D

Tiada ulasan: