Khamis, 15 September 2011

Aku Sekarang Ini

Selamat ari kamis semua! (^_^)

Esok adalah hari 1 Malaysia..maka wajiblah cuti ye kawan2…aku apa lagi…cuti2 ni mmg elok menghadiri umah2 open house…ada 3buah umah bakal kami serang wiken nih…caiyok! (aktiviti makan adalah rutin idup aku skrg…I loikeee!!!)

Aku sejak dua menjak nih, suka tol makan…keje asik nak mengunyah jer! Tak berenti ok! Keh keh keh…dlm drawer mesti ada stok…makanan kudap2 yg paling aku soker adalah COKELAT! Kat opis wajib ada cokelat, kat umah apatah lagi…aiyak! :D

alhamdulillah musim peknen kali nih, aku takde alah atau muntah2...sama seperti peknenkan Aleesya dulu...makin kuat berjalan lagi adalah...mkn tak yah ckp..semuanya aku sebat...teringin? so far xde teringin apa2 lagi...teringin nak terbang ke Belanda adalah....kahhhhhhhhh...aci cenggitu? (^_^)

Pipi plak dah semakin tembun…camno tuh? Xpelah…janji sehat walafiat…semoga dipermudahkan segalanya…amin

lihat pipiku yg semakin tembun...inilah aku arini

8 ulasan:

Ibu Fatin berkata...

tembun tetap cun :)

Aiza Haris berkata...

ishkk takde laa tembun.... stilll nampak kurus lg ni.... hehehe dun worry laaa.... janji 2-2 sihat kan

azza berkata...

akak tetap cun.....

nome berkata...

ibu fatin: kwang kwang kwang...thanks beb :D

nome berkata...

tuan puteri kiut: alololo...kembang ai u (^_^)

thanks ya!

nome berkata...

azza: thanks dik :D

Yu'xan Lee berkata...

Nome mana ada tembun pon, maintani jek tgk, hhehehehe....ehhh zura time preggy lagiiiii dasat, naik sampai 30kg, huhuhu...takpa nome janji 2-2 sihat sudah kan..

nome berkata...

zura: oh ye ke beb? time peknen naik 30kg...tp u berjaya slim melim after deliver...congrates! kagum nih...apa petuanya? sila tunjuk ajarku sifu :D