Selasa, 13 September 2011

Entry Hari Raya Yang Tertunggak

Lamanya tak hapdet blog…almaklumlah since bibik lari nih, aku dah jadi SUPERMAK! :D

Buat keje sket…tingat anak! Semuanya anak! Contoh cam skrg ni la…buat keje kat opis sket, terus tepon umah tanya keadaan leesya…haih! sehari adalah dlm 7-8 kali call...keh keh keh

ni semua kerana BIBIK tu la! Kalau aku tau la dia nak lari camni, awal2 aku curah sket air panas ker…seterika badan ker! Tak pun percik2 asid ker! Bagi ada parut from Malaysia! Tanda kasih sayang dari majikan…kahhhhhhhhhhhhh!!! Now baru aku tau nape ada majikan yg dera bibiknya…eeeiiiiii!!! Gggrrrr!!! Marah sungguh aku nih!

Ish ish ish!!! Aku dlm proses melupakan kes2 nih…tp biasalah amik masa…sorry ye gang…melepaskan geram kat blog kejap...

Oklah, entry ni adalah entry ari raya yg tertunggak…tahun ni aku beraya di kampong belah suami..jauh oooo kg mertua aku nih….kat Shah Alam nun! Kahhhhhhhhh…tp syok jugak raya kat shah alam..lenggang jer! Nak kemana2 ronggeng jer! I loikeee!!!

Tahun ni aku anak banak berbaju ijau…Alhamdulillah semua anak banak dpt berkumpul beramai2 di umah mertua…so layankan je gambo2 raya kami yg tak seberapa ni yer…Selamat Hari Raya Semua :D




meriah sungguh raya tahun ni bile dua budak tomei ni ketemu



sebelum nak bergambo, meh la melawa2 ye



mak dan menantu sedang mempersiapkan diri untuk sesi photoshoot raya



sebelum bergambo raya, mehla bermaaf-maafan...sesi syahdu sayu yang terjadi di pagi 1 syawal...huwaaaa!!!  touching sungguh!



sedih ooo!!!



sesi antara ibu dan abah mertua dah abis, now giliran anak2 plak memohon maaf



syahdunya hati bile masing2 memohon maaf



giliran aku memohon maaf dengan suami terchenta...time ni aku masih senyum2 lagi...ekeke



hah tu dia! menitis2 air mata aku mencurah ke pipi...seikhlasnya aku memohon maaf dari suami terchenta...en somi pun sama gak...bergenang air mata dia...12tahun lamanya kami bercinta...semoga cinta terus kukuh selama-lamanya



pelukan suami isteri yang mengharapkan kebahagiaan berpanjangan



now turn cucu2 mohon maaf dari mak tok dan tok abahnya....jgn lupa mintak duit raya sekali yer anak2...ingat apa yg ibu ajar, masa salam tu jangan lupa tadah tangan sekali....kahhhhhhhhhhhh :D



insyAllah tahun depan duit raya dpt double yer...yeehaaa!!! 



camtulah leesya...lepas dapat duit raya, jgn lupa salam...



beginilah anak2 yg sgt seronok beraya...meriah!



tidak dilupa bergambo raya secara berjemaah....



tgk dak2 kecik tu, dah pandai senget2kan kepala...ewahhh!!! 



cantek!



cantek gak tapi oooppsss anak aku tercekci!!! :D



ni namanya gambar secara bebas atau merapu! semuanya sporting! selamat hari raya!



inilah satu2nya gambar kami anak banak yg boleh dikategorikan ok...tu pun ada gegar2 gak...wajib repeat amik balik nih



mood leesya yang tak bape ok...dia dah start merengek...so kami ibu ayah ni pun ikut merengek...ha, baru dia diam! tu je caranya...



inilah family kechentaan hatiku...insyAllah tahun depan berempat pulok...amin



keluarga ipar duaiku yg berbaju biru



anak2 dengan pakcik farhan kesayangan mereka




anak2 dara pingitan....mcm2 kaler ada! ekeke



ini dia bujang lapok...



weehuuu!!! kami yg gonjeng2 sakan beraya



my cinta hati

2 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

nome baju korg sekeluarga sangat2 gorgeous! suka nau aku menengoknya. nasib banyak keping. alah syahdu lak aku tgk part bersalaman tu. aku ingat this yr nak gitu, tp tak tekeluar. isk2... apa pun pagi raya korang sgt colorful dan ceria. i like!

nome berkata...

alya: thanks beb :D

kat umah mertua aku mmg cenggitu kekdah bersalam..sure berjujuran air mata...kalau kat umah aku, mmg gelak memanjang...lain family lain caranya...tp i loikeee!!!