Khamis, 15 September 2011

BerOpen House di Saloma Bistro

Tengahari tadi aku & rakan2 gi terjah openhouse vendor kat Saloma Bistro…disebabkan baju kurung aku kat umah mak dah abis dibasuh, maka berseluar je la aku (inilah padahnya bawak baju kurung cukup2) keh keh keh

Makan2 free nih mmg aku soker la! Lagi2 sekarang ni aku tengah berselera nak mkn…apa saja semuanya sedap di mata :D

moh layan gambo...sambil tgk sambil i stori mori yer

Nota sipi: Gambar2 raya kat umah mak aku terpaksa ditangguh dulu, sbb charger camera tertinggal kat umah subang


macam dtg berpasang-pasangan pulok...5 jejaka dan 5 jejaki :D




sebelum mkn pose dulu




4 anak dara pinggitan...auwwww!!!




ha ni awat nih?! baru nak layan gambo kat camera, ada org curik2 amik gambo kami...si noor soadah tu cam nak pukul aku plak...




kami yang lom ready....




masa ni ada cameraman dari vendor nak amik gambo kami....tu yg masing2 pandang tepi tuh




saje je bebudak nih tau...amik gambo kandid...masing2 blom ready lagi...





ha ni baru betol!





bebudak ni la yg rajin amik gambo candid kami tadi...sorang buat muka kelat, sorang lagi dok layan satay...ish ish ish




 amik peluang bergambo kat ruang korner saloma bistro




i likeeee!!!





on the way ke kereta...kita pose dulu!





part ni mmg lawak....sorang nampak mata jer, sorang lagi angkat kening, sorang lagi dagu botox, sorang lagi tersepit kat belakang, sorang lagi tongkat dagu





masing2 happy jer dpt mkn kenyang2...inilah kami yg gila2...tapi si noor plak cam org mengantuk jer....keh keh keh...ya ampun sis!





kami berseronok dlm keta...padahal masing2 dah lewat nih





sapa nak? lelong! lelong! lelong!

2 ulasan:

Mummy NA berkata...

hahaha...adoiii mcm mcm aksi ada kan...but still COMEL..i loike...

nome berkata...

noor soadah: tau xpe :D

i loikeee it too!!!