Khamis, 25 November 2010

Moh ilangkan stress!!!

biasanya kalau dah ujung2 thn nih, keje makin berlambak2 kat opis nih...ditambah plak nak melayan karenah org2 kapal...lom tolak campur lg dgn kehadiran2 keje dari vendor dan client...letey! penat! stress! tp aku sonok...sonok sbb dikelilingi dgn kwn2 opis yg sekepala, boss2 yg sporting dan tak lupa juga kpd kwn2 aku yg baik di alam maya...love u all!

jadi untuk menghilangkan stress aku yg memuncak nih, aku roger sekalian budak2 opis yg available utk melalak di kotak merah pavillion....wallah!!!! so apa lagi...aku terus call dan amik bilik yg ada tandas sekali...murah jerk...satu kapla 23 hengget nett!!! melalak pakej sekali dgn mkn...pas ko penat lalak, ko gi melantak...heaven kan?

dari kul 12 t'hari sampailah membawak kul 3ptg kami berkonsert dlm kotak merah...puas tol! dont worry...boss aku tau...kan boss kan? keh keh keh....

muka2 kami yg hepi sbb dpt ilangkan stress


menuju ke bilik yg sudah dibooking


on the way nak ke bilik, bleh plak tersangkut kat medan selera yg berpusat di tengah2 kotak merah nih....tak byk choice sgt....bolehla utk mengalas pewot...


moh masuk ke kotak 23..ada tandas kat dalam...senang kalau nak terkucil lepas penat melalak...


sblm pecahkan microphone kat dlm tuh, kita isi tenaga dulu...


aku ngan fara yg x hengat donia bile melalak tp aksi2 itew biarlah rahsia...kahhhhhhh


antara foodz yg ada di kotak merah


member aku nih mmg tak sabar nak melalak walhal foodz dia lom abis lg...ekeke...


lagu apa yg dia nyanyi aritu ntah..aku loper...aku x soker sgt lalak lagu sedey2 or jiwang2...yg ku mahukan adalah ROCK and ROCK...kahhhhhh.....tp bleh plak aritu aku terjebak ikut si Harris nyanyi lagu KRU & 4U2C dulu2...wakakakaka....lawak sungguh la...



aku nyanyi lagu apa ek masa nih...ontahhh...muka yg kononya khusyuk menghayati lagu...walhal tgh cuba control pitching sore...kahhhhh

turn fara lak...muka ala2 feeling...masa ni enjin baru nak start


aku and komi...dia plak pulun nyanyi lagu hindi...giler arrr....siap panjat2 sofa...sambil nyanyi sambil goyang...perghhh!!! hebat2..


tu lah...aku dah ckp jgn over joget...now dah nak pitam dah berhenjut sana sini...ni bukan setakat ilang stress...tp ilang ingatan terus..kahhhhhhhhh


lepas dah solat semua...turn harris plak melalak kat kotak merah...aku malas nak puji lebey2 mamat nih...kang riak sampai ke sudah...tp mmg aku akui la sore mamat ni mmg superb! no wonder la dia selalu champion karok...dah2 aku x mo puji...kang kalau dia baca aku puji dia nih, sure tak lalu nak makan...kahhhh


gambo ni ditujukan khas wat fara...antara peristiwa2 dlm kotak merah yg tak bleh blah!


bukan main sonok ko yer bile dah dikejekan...


nak amik feel nyanyi lagu 4U2C, sampai baju pun diselitkan ke dalam...konon2 dia jadi AC masa muda...sudahlah harris oooiiiiii

8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha....i loike

nome berkata...

zet: i loikeee it too!!!

Ryn berkata...

nak tekan LIKE jugak!!

Yu'xan Lee berkata...

woooooo bestnyerrr sekali sekala hilangkan stress cam nei, heheh

nome berkata...

ryn: kahhhhhhhhhh...tekan yer..jgn tak tekan...

nome berkata...

zura: mmg best kalau setiap kali nak ilangkan stress wat xtvt camni...tp senak la plak kalau wat selalu...bankrap terus...keh keh keh...

Mrs. Simplicity berkata...

i LIKE three!! mmg happening! semua pun gila2. sungguh2 ko nyanyi tu beb. ce ingat lagu apa. teratai layu ditasik madu kot. hehehe..

nome berkata...

alya: kahhhhhhhhh...lagu Gee la pulok...ish xdelah, aku layan lagu laen...ekeke wat2 x ngaku lak yer....