Khamis, 4 November 2010

Berhi-5 di Shogun

dah lama gak la kami rancang nak gather2 tanpa anak2 dan suami...ekeke...bleh jugak dinamakan aritu sbg ari wanita sedunia...aku berhi-5 bersama kwn2 terchenta...derang dah lama plan cuti, tp aku? sangkut dgn meeting...huhuhu..mula2 aku dah sms derang x dpt nak join, tp hati memberontak nak ikut gak, maka gigihlah aku amik half day petang selasa tuh....kahhhhhhhh...

derang sampai awal giler, tol2 sunway bukak, derang dah terjah...aku kat opis dah x keruan, sket2 sms derang...ati dan pikiran pun dok melayang, x focus lgsg kat keje..ekeke

so tepat kul 12pm, aku cabut...jgn x caya yer...dari tmpt keja aku nih, aku leh pecut laju giler...sampai kat sunway tepat kul 12.30pm...perghhh!!! mmg laju tol aku bawak...nasib baik xde papa...alhamdulillah...sampai2 jer bed, alya, aieza dan ryn dah sedia menunggu..derang dah beround2 makan...aku lak baru nak mula...dari kul 12pm sampai 3pm kami kat dlm shogun..sekejap je rasa...mmg sonok jumpa borak2 camtu...ilang segala stress yg ada!

to bed, alya, ryn dan aieza...semoga xtvt pertemuan nih tak berhenti disitu saje...aku hepi dpt jumpa korang semua!

nota sipi: alya, gambo2 ko semuanyer cantek2...izinkan aku cilok yer...ekeke...

di shogun sunway tmpt kami berlima mkn dan bersidang


x silap aku, aku tengah tepon ryn masa nih...bukan ryn sorang je aku kaco..alya, bed dan aiza pun kena...kahhhhhhh


dah la aku pakai kasut tinggi sbb lope nak tukar, parking plak jauh, maka kuar segala peluh2 aku berkejar ke shogun nih...disambut plak dgn bed yg ada di depan shogun...


so apa lagi...layan minum chinese tea dulu la...perot plak dah lapo tahap olimpik time tuh


aku bergurau jd otomen sbb pakai kerongsang besar tuh...sempat alya snap..kahhhh


me with ratu sushi...mmg tabik spring la kat alya...mkn sushi berpinggan2


korang tgk apa la tu ek? bed menunjukkan sesuatu kat aieza..x silap aku gambo keta bed yg xcident aritu kot...


tgklah muka alya yg seyes mkn sushi tuh...aku rasa ada dlm 10 pinggan kot


antara foodz yg ada kat shogun...aritu ada 25% diskaun..so mmg rezeki kami la...syok ooo!!!








ryn tersandar sbb kenyang sgt...perot mengeras katanya...manakan tak, asik ngunyah jer...ekeke


dah selamat kuar dari shogun, kami pegi plak terjah kedai2 yg ada kat sunway nih...tetiba bleh plak ternampak bendera jepun...mmg sesuai sgt la utk alya sbb dia suka mkn sushi...ekeke...


bleh plak benti kat kedai kimono nih sbb ada patung jepun...alya apa lagi..amik la gamo kat patung tuh...alya yg baek ati beli donut krispy kreme tuk pengasuh anak2 beliau...bertuah pengasuh tu yer


nampak subway terus singgah...time ni aku tepon somi tanya dia nak mkn subway tak? terus aku rembat subway italian bmt tuk somi


last sekali, of kos la ada gambar kami berlima....alhamdulillah plan kami utk berjumpa menjadi gak...sila abaikan aku yg lengkap berpakaian formal yer...ate baru balik dari meeting...kahhh...kpd aiza, ryn, alya dan bed, aku mmg sonok dpt jumpa korang...berbaloi2 amik cuti half day...dpt gak release segala tensen yg ada

10 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

me, mmg tak sangka ko bole boloskan diri ke shogun. kalau tak, dari hi-5 jadi care-4 jek. kahhhhhhhhhh... so sporting dato' fuad. ecece.. bodek bos pulak.

gambar ryn tgh onthphone tu mmg dgn ko la tu. heheh.. tak keruan dalam meeting.

apapun, haritu semua seronok. mmg release tension. harus ada sessi ulangan lagi lepas.

shogun best. pandai korang suggest utk lepak situ. unexpected. ingat ada sushi saja. mmg aku akan kesitu membawa wan yg suka kambing tak mandi nye. hahaha...

mamashasha berkata...

tak sangka me akhirnya berjodoh juga kite.....sobsob...byk tol dugaan kan...hingga saat2 akhir....tak kisah ko lambat janji dpt jumpa....credit to dato' fuad...hehe merealisasikan hasrat kite...

best dpt berhi-5 di shogun...first time aku lepak shogun & try raw salmon tu...not bad!

punyala rancak berborak sampai tak sedar jam dh pukul 3 kan...next time kita hang out lagi.....aku book tony romas! mau rasa kambing kat situ pulak...

peah @ peps berkata...

seronoknya tgk korang berjumpeans..

anyway..shogun kat sunway tu..nampak ke'jepun'nannya..compared to yg kat OU....

nome berkata...

alya: alhamdulillah boss bg pelepasan utk aku balik jmpa korang semua...kalau tak, sure aku x keruan dlm bilik meeting tuh...

ajak wan yer? gud idea tuh...sbb byk kambing peberet dia kat shogun nih...sure dia enjoy

aku mmg harap ada sesi ulangan pasnih...mmg aku sonok sgt jmpa korang...3 jam lepak dlm shogun, rasa sekejap jer...

Ummi Nuhlan berkata...

syioknya leh berhi5..ihihihi.. jeless.jeles...wahhh mak2 buyong mantop..I lioke..bila lg bed ngan kak mie nak follow..hehehe..

nome berkata...

bed: alhamdulillah dah mmg jodoh utk kita bertemu aritu..walaupun byk sgt rintangan...dgn tragedi oktober kamoo dan aku yg harus dtg meeting, tp akhirnya dpt gak kita berhoye2 di shogun...kalau dah rezeki, tak kemana beb

sedap kan solmon raw tuh...aku mula2 x gemo gak, tp bile dah selalu sebat, mmg kemaruk nak makan dan makan lagi..ekeke...

tony romas pasni? gud idea gak tuh...aku follow jer...sile roger yer!

nome berkata...

peps: mmg syok dpt berkumpul2 camtu..mana tau pasni giliran kita lak nak berjumpa-jumpaan...ekeke...

view shogun kat sunway mmg ada different sket dari shogun OU, mgkn dari susunannya kot...tp makanan lebey kurang sama...

nome berkata...

imah: alhamdulillah dpt gak rezeki kami berhi-5 aritu...mmg saja nak jumpa sbb nak release tensen..lagipun mak2yong tingin nak mkn makanan jepun, tu yg bawak derang ke shogun...sok2 imah dtg kl, jgn lupa makan kat situ yer...

kak bed dan kak mie follow peknen? bile2 masa pun dah bleh nih...ada rezeki, akak dan kak bed mmg terima dgn hati yg terbuka...

ayien78 berkata...

nome... windu gilossss nk g shogun..tapi ayien selalu g sasakei yg sebelah klcc tu..sbb dekat dgn opis

nome berkata...

ayien: dekat dgn opis? ko keje celah mana weiii? sbb kalau ko nak tau, saisaki ni tol2 je sebelah opis aku...bangunan opis aku ni tol2 kat sebelah UOA...ko plak kat celah mana?