Jumaat, 26 November 2010

Komi's Birthday Celebration

HAPPY BIRTHDAY TO U
HAPPY BIRTHDAY TO U
HAPPY BIRTH DAY TO KOMI
HAPPY BIRTHDAY TO U
(please sing this song in tamil version....kahhhhhhh)

today genap sudah umo kwn sejati aku kat opis ni 30thn...dilahirkan dlm tahun beruk pada 26 Nov 1980..sebaya aku nih, walhal orgnyer sgt la comel

welcome to 3 series!!! tak sangka org kecik molek cam u ni komi, tp umo dah tua bangka...keh keh keh...but dont worry, u still vouge and cute! mesti org tak caya kalau i ckp u dah ada anak (cuba tgk gambo kat bawah nih, cute giler anak si komi nih)

so arini kami ada buat makan2 kat Restoran Haji Sharin Low Grand Ampang sempena besday beliau..disebabkan beliau ni hantu ketam, maka dgn gigihnya kami semua ke sana....oh loper nak mention, makanan kami yg superb nih ditaja sepenuhnya oleh Captain Jaikumar...org kaya peninsular operations....

sedikit summary ttg persahabatan aku dan komi...komi join company ni since April 2005..masa tu dia panggil aku kak nome walhal kami sebaya....keh keh keh...aku dgn dia sgt rapat, sampaikan segala rahsia mak nenek kami share together...dialah kwn ketawa, sedih dan suka duka aku...x penah sket pun dia tinggalkan aku sendirian..walaupun dia berlainan bangsa dan agama, tapi dia sgt hormat adat dan agama aku sbg muslim...sbb tu la aku sgt2 syg komi nih...love her forever and ever! and aku harap persahabatan aku dan dia akan kekal sampai ke hujung nyawa...

one happy family!


aku dedikasi entry khas ni utk my best fren Ms Komi

kami lunch kat sini

tgh sibuk dok pilih nak mkn apa


bleh dikatakan lauk2 yg kami pilih sedap dan menarek


kami yg menahan kelaparan...aku dan noor soadah


air kesukaan aku...Epal Asamboi


aku paling suka meratah lauk nih...dlm bahasa cina Kwan Teow apa ntah...tp dlm bahasa melayu Kacang Buncis goreng bersalut telur dan tepung special...suka suki aku jer!


Butter prawn berkuah! Nyummy!


Sotong masak ntah apa2 tp sedap nak mampos!


ko tgk muka si noor yg buruk lantak nih...bertambah2 nasi dlm pinggan...korang nak tau dia mkn apa? sila tgk gambo bawah yer...


Ketam Goreng Bercili...ya Allah nikmatnya! sedap nak mampos! terasa2 jer kat tekak aku skrg...mmg superb! ni gambo sebelum...


ni gambo selepas....licin sampai ke titisan terakhir


lepas mkn...haruslah borak sampai lebam sebab menunggu Tan Sri Harris siap gulung sejadah kat masjid...kahhhhhhhhhhh


mari kawan2...aku perkenalkan wife kepada En Harris...yg pakai baju pink merah tu adalah isteri beliau yg terchenta..kantoi2...gelap masa depan ko harris...kahhhhhhh

di sebelah petang plak, ada upacara potong kek beramai2...kali nih kek pilihan adalah Chocolate Cheese Cake from Secret Recipe..wallah!!!

giler sedap kek nih..Kek Chocolate Cheese from SR


Birthday girl yg teruja nak potong kek



amboi fariz...tu bini org tuh!

happy birthday to u my dear! semoga u cepat2 membesar mcm i yer..kahhhhhhh

8 ulasan:

Mrs. Simplicity berkata...

ish, sengih2 sambil baca entry ko ni. penceritaan nye lawak. as usual. laaa 30 komi? aku ingat 23! dah ada anak sorg pun. me, tmpt2 yg korang pilih mmg terbaek la me. korang mmg tak tasteless! kacang buncis goreng bersalut tepung tu mcm nak try kat umah. kahhhhh... sotong masak tah apa2 tu pun nmpk sedap. harus try makan kat situ. ish. panjang dah list aku nak pegi tmpt yg ko pegi ni tp tak pnh gak pegi. kahhhhhhhhh... insyaAllah 1 day kan!

to komie, happy 30th birthday dear (if only u can read this) dia baca blog ko kan? hehehe... stay cute!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

hi
selamat hari lahir
tahniah..lapo

peah @ peps berkata...

makan lagi!!! ehehehe..mcm best la tempat ni nome...kat mane..

My New Entry: It Is The Night Of Love

nome berkata...

alya: aku follow jer citarasa bebudak kat opis ni beb...mana yg derang suka...aku pun soker gak...

kwn aku ni dah umo 30 yer beb...dah ada anak sorang pun...tp bdn selim river...mmg awet muda la..x nampak cam mak org pun...nway..sila2 la cuba masak kacang buncis goreng tu yer...mmg marvelles...

thanks wish kat kawan aku nih...dia selalu ziarah blog aku nih...rasanya dia baca apa yg ko wish kat dia...

nome berkata...

brutalsolo: lapo? sile2 la membawak diri ke kedai makan...lg2 musim ujan cam skrg nih..sure pewot berkonsert metal jer...ekeke..nway thanks for the wish...

nome berkata...

peps: ya ampun peps...blog mie ni dah cam entry jalan2 cari mkn plak...ekeke...tempat hj sharin ni berdekatan dgn Hospital Gleaneagles Ampang...sile terjah yer

Mummy NA berkata...

sapalah kuat melantak mentekedarah tu hahahahaha siot jek..malu aku

nome berkata...

kak noor: sapo lagi? kahhhhhhh....adakah ko kak noor? wakakakkaa....xpelah beb, xde sapa yg nampak...paling kuat pun, org2 blogger jer...keh keh keh...