Isnin, 22 Februari 2010

Xtvt CNY kat Bukit Raja

camne lak aku leh tercicir part xtvt kat bukit raja nih..ekeke...

so aku tempeklah dulu gambo2 aku anak banak bersoka ria kat bukit raja..tu pun kebetulan nak gi sane lepas antar bibik aku bercuti umah kakak dia kat klang...

lama gilos aku x singgah bukit raja..dulu rajin ler dating kat sane sbb jarak cuma sejangkang semut jer dari kampus...aku tgk x byk berubah keadaan dan rupe fizikal bukit raja nih...masih cam dulu...igtkan dptlah berlaga2 kapla ngan bed, tp kebetulan bed plak baru nak terjah zoo negara..huhuhu..x dak rezeki nak berjimba2 ngan dia, kalau x sure kecoh bukit raja..mgkn lenkali la kot


singgah jusco, saje jalan2 sambil beli menan leesya



ini dak tecik, udah pandai mintak nak beli menan oooo...


dah abis sopping, gi main kat playground dlm bukit raja tuh...kena charge sorang 5 hengget...main la sampai bape jam pun...



bak cakkk!!!










aku yg kepuasan bermain....ekeke...

jom balik...sblm tu meh kta melantak kat keepsi dulu yer...

12 ulasan:

LeaKhalid berkata...

waaa...bestnye..if ade lar kt jusco sban...kt sini tak tau nak bwk anak pi main mane

nome berkata...

lahai..meh ar dtg sini lea...lea kan selalu turun ke puncak alam...kan? kan?...ekeke....

Ryn berkata...

itu budak sudah besar...maka sudah tau mintak toys...tp jgn ler ko selalu belikan bile dia mintak...nnt parah jdnya...

takde jodoh ko nk laga kapla ngn bed..kalo tak sure bersepah gambo korang berdua nih...hehehehehe...

nome berkata...

mmg tol la beb...bile anak2 kita dah membesar nih...pandai tol mintak menan...puas pujuk..tp dia dah wat muka cembeng kat situ..pasni, kalau aku gi mana2 mall..tidak ku pegi kat toys department...sure berejam masa kat situ jerk...

aku pun x plan nak jmpa bed, kalau plan awal2 sure dpt jmpa dia...lenkali la jwbnyer...

fazilzura berkata...

suke betui leesya main dlm benda tu yek .. mmg sonok kan ...
kalau mak2 budk main , harus pecah beb .. tp dpt duduk2 pun jadi ler heheheh

nome berkata...

sonok wei layan bebudak nih main kat playground cenggitu..kita budak2 dulu mana penah merasa...tu yg aku joen sekali...sib baek x pecah...haru aku kena nanti..kahhhhhhhhhhh

mamashasha berkata...

beb...sorry kalau tidak harusla kita berjumpa ari tu kan...udah dekat sgt....heeee ko sempat tak usha umah aku beb? oooowh aku pun baru tau ni playground tu dah diubah ke dalam....sejuk sikit compare tu letak kat luar....aleesya nk menan apa tu sayang? takpe mintak mama ye.....fisher price lagi.....ok la anak pun sorang je me......kuikuikui...

psttt aku berkenan sgt dgn hbag ko tu me....cantek....sejak2 CNY ni aku cam berkenan kaler merah pulak....buleh???hehee

nome berkata...

beb: aku tau bukit raja tu dekat giler ngan umah ko...kalau ko xde xtvt apa2 aritu..sure heaven kan..leh gather2...xpe, lenkali insyAllah leh ketemu...

biasalah leesya, dah pandai mintak menan...kalau x belikan time tu, sure cembeng sepanjang ari...maka somiku belikan la...menan biasa2...ko pasan ek aku beli fisher price...ekeke...

aku pun cam ko bed, now minat giler ngan handbag or kasut kaler merah menyala..padahal dulu x soker lgsg kaler merah...handbag aku tu beli kat MNG...dah lama dah aku beli..one of my peberet bag...aku kan soker beg besar gabak nih..puas nak isi barang..ekeke

mamashasha berkata...

me...mata aku pasan aje brand itew adelah fisher price ehehe....beb MNG ke? harusla aku usha nantu....aku mcm ko jugak la suke beg besau sama size badan...kahhhhhhh...lately ni berkenan merah dulu putih pastu dark blue....

beb tukar sama suka eh????

nome berkata...

bed: haruslah ko mengusha ke butik MNG beb...tp x pasti ada lagi ke tak design beg cam aku nih...aku rasa dah kuar yg lagi latest kot...aritu aku gi tgk, ada design ala2 beg CHANNEL..lawa gak..ada pattern ala2 sling...cantek2 gak...

skrg ni aku makin berkenan kaler merah, itam, dan earth2 kaler...paling soker campuran kaler itam ngan merah...mmg marbeles!

Mrs. Simplicity berkata...

jj bukit raja ke ni me? tmpt tu sempit tp bole ada playground yg besar ni kan? suka la anak dara ko dapat bermain2 ye. aku dulu pun rajin dating sini. sejak kawen, pegi jj equine je la. hehehe..

nome berkata...

alya: mmg besar giler playground dia...sonok budak2 main kat situ...ko pun rajin berdating kat bukit raja ek...teringat kenangan lalu...eekeke...